hirdetés
hirdetés
hirdetés

Retró Happy Meal-figurákkal nosztalgiázik a McDonald's

Pár napon keresztül 90 országban jár majd a Happy Meal mellé egy-egy régi játékfigura.

hirdetés

Enged a nosztalgiának a McDonald's, és november 7 és 11. egy különleges akcióval ünnepli a Happy Meal 40. évfordulóját. Az akcióban (amely összesen 90 országot érint) a Happy Meal menü mellé a legnépszerűbb, vagy épp ritkaságnak számító Happy Meal-figurákat adják majd a készlet erejéig.

Többek között a Power Rangers, a Space Jam, a 101 kiskutya vagy Az én pici pónim karaktereit is el lehet majd csípni. A teljes, Amerikában árusított listát itt lehet végigböngészni

Azt egyelőre nem tudni, hogy pontosan mekkora készlettel ünnepel a McDonald's, mint ahogy azt sem árulták el, melyik lesz az a 90 ország, ahol a régi figurákat adják majd a Happy Meal mellé.

Az akciónak nyilván ellenzői is lesznek, hiszen a Burger King például szeptemberben jelentette be, hogy elsőként Nagy-Britanniábabn, majd az USA-ban is felszámolja a menük mellé járó játékfigurák terjesztését. Emellett egy olyan akciót is eindítottak, melyben arra kérték vásásrlóikat, hogy a műanyag figurákat a Burger King üzletekben elhelyezett hulladékgyűjtőben adják le.

 

(forrás: Kreatív Online, AdAge)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés