hirdetés
hirdetés
hirdetés

Részeg sofőr = időzített bomba

A rendőrség erős megelőző kampányfilmmel jelentkezett be húsvét előtt.

hirdetés

A rendőrség kommunikátorai jó formában vannak, vagy legalábbis jó a kedvük mostanában: a költészet napján egy Bëlga-verset szavaltattak el munkatársukkal a Twitteren, sőt, ahogy ugyanott látjuk, a Veszprém megyei kapitányság Filmezz a bűnmegelőzésért nevű rövifilmpályázatának Szőke András volt a zsűrielnöke, ezt fényképpel is dokumentálták.

A húsvétkor életbe lépő közúti veszélyhelyzetre pedig kampányvideóval készültek, amelyben a részeg sofőrt tűzszerészekkel hatástalanítják, nyomatékosítva az üzenetet: a részeg sofőr a közutakon olyan, mint az időzített bomba.

Ez a videó sem nélkülözi a humort, a tempó feszességét ráadásul az autórádióból szóló lakodalmas zene tartja egyben, nem tolakodóan. A hangulat könnyed, ugyanakkor feszült is.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

A hó eleji 40 ezerről március végére 30 ezerre csökkent a napi összes reklámszpot száma az NMHH jelentése szerint.

Baranyi Bálint senior account lesz az ügynökségnél

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés