hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rendhagyó kampánnyal jubilál az OMD

Az idén tíz éves Optimum Media Direction (OMD) különleges gerillával ünnepel. A kampányhoz blog is kapcsolódik, a kreatív kivitelezésében a DDB reklámügynökség segített.
hirdetés

Több fronton is tudatosítani kívánja az OMD, hogy idén tölti be tizedik életévét. Az Omnicom csoporthoz tartozó ügynökség kampányának célcsoportja érdekes módon maga a szakma, vagyis a médiatulajdonosok, üzleti döntéshozók, kreatívügynökségek, marketingesek, kommunikációs szakemberek.

A cél, hogy az önmagáról eddig keveset kommunikáló OMD ,,megmutassa valódi arcát", valamint a kampány menetének dokumentálásával bemutassák, hogy miről szól az ügynökség tevékenysége.

A szeptember 1-jével induló kampány bevezetője egy vámpíros animációs videó, amit a Youtube-on lehet elérni. Szintén a kampány része a kommunikációs szakmához közeli lap.hu oldalak átszínezése, de a klasszikus indoor-outdoor-print megjelenések sem maradtak el. A OMD a fogyasztói lapok azon csoportjain vett meg jelentős felületeket, amelyeket a kiadók az üzleti döntéshozói körnek küldenek ki.

A Metropol hírújság például OMD-s borítót kapott a kampány első napján. A médiaügynökség a szakmai lapokat sem hagyta ki, hirdetést jelentetett meg magazinunkban, a Kreatívban és a Marketing & Média szaklapban is. A kampányhoz kapcsolódó 10.omd.hu honlap blogján pedig az egész kampány folyamatát nyomon követhetjük. Ugyanitt az OMD a kampány hatékonyságáról, tanulságáról összefoglaló tanulmányt is megjelentet.

Az OMD 1998-ban alakult a DDB (Optimum Media) és a BBDO (Media Direction) médiaosztályaiból.

A mai születésnapi partyról holnap a Kreatív Online képekkel és rövid tudósítással is beszámol.


A vírusfilm:


 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Valótlan tényeket állítottak a termékről. A cég „visszaeső jogsértő" a hatóság szerint.

A Trónok harca előzménysorozat pedig 2022-ben érkezik. Összeszedtük a legfontosabb infókat az HBO amerikai sajtónapjáról.

Rendezők, producerek, operatőrök, vágók, hangmérnökök, fesztiválszervezők és filmforgalmazók is ott vannak már a tagok között.

Az RTL Klub is kapott egy 200 ezer forintos bírságot az NMHH Médiatanácsától.

Merülés a Duna Arénában, kajakozás a nulla fokos Dunán - így készültek az Exatlon teaser videói. 

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Az Instagram üzleti használata elméletben és gyakorlatban március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján!

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés