hirdetés

Rendezvénypiac: 2008 piskóta volt a mostani rémálomhoz képest

A megszorítások elkerülhetetlenek a minimum féléves, többszázmilliós bevételkiesés miatt a rendezvényügynökségeknél. Az állami segítség jól jött, de még több kormányzati intézkedés kell a gyorsabb talpraálláshoz. A nyári fesztiválszezon kitettségén múlhat, milyen ütemű lehet ez a talpraállás. A legnagyobb hazai rendezvényügynökségeknél kérdeztünk körbe a sokkhatás után pár nappal.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Facebook és az Európai Újságíró Központ a koronavírus miatt nehéz helyzetbe került médiumokon segítene.

Az Open Office-ból Open Home lett, a próbaadásban a müpás Récsán Gábor a vendég, kedden 10-kor a Szent András Sörfőzdét vezető Bukovinszky Béla és szektora jön.

A Nielsen közönségmérése drámai növekedést mutat, de eközben kevesebb lett a reklám és a hirdető is.

A kiadó honlapján jelentette be a távozását.

[karantén extrákkal!] Új rovatunk egy home office programajánló, első körben sorozatokkal, filmekkel hétvégére vagy bármelyik estére.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!