hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rendezvénypartnereket keres az ITD Hungary

Két évre nettó százmillió forint értékben keres rendezvénypartnereket az ITD Hungary Magyar Befektetési és Kereskedelemfejlesztési Ügynökség – áll a Tenders Electronic Daily (TED) értesítőjében.
hirdetés

Nyílt eljáráson keres ügynökségeket évente egy 300 fős gála, egy bál és öt különböző, kisebb volumenű rendezvény megszervezésére az ITD Hungary. A keretösszeg nettó százmillió forint, amit részben uniós forrásokból finanszíroz a kiíró.

Nem indulhat az az ajánlattevő, amelynek elmúlt három évi (2006-2008) a közbeszerzés tárgya szerinti együttes forgalmának az évenkénti átlaga nem éri el a nettó 40 millió forint összeget.

Az ajánlattevőnek rendelkeznie kell például legalább 200 fő feletti, vagy legalább nettó húszmillió forint értékű rendezvény megszervezésére és lebonyolítására vonatkozó referenciamunkával, legalább három darab 50 fő feletti, vagy a nettó másfélmillió forintos összeget meghaladó rendezvény megszervezésére és lebonyolítására vonatkozó referenciával.

A bírálati szempontoknál a mintafeladatban megadott gálarendezvény szervezői díja, valamint a vonatkozó szakmai koncepció együttesen 50 százalékban számítanak.

Az ajánlattételi határidő május 18-a, a megbízások két évre szólnak.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés