hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rendezvényes tagozata lett a Marketing Szövetségnek

Tagozatba tömörülnek, és közösen dolgoznak ezentúl a hazai vendéglátás, élelmiszerkészítés szereplői a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) szervezetén belül. A frissen megalakult HoReCa és Event tagozat alapító tagjai élelmiszeripari, rendezvényszervező és kommunikációs cégek, amelyek az erről beszámoló közlemény szerint rá akarják irányítani a figyelmet a területre.

hirdetés

Régóta esedékes kezdeményezésnek nevezték a tagok a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) HoReCa és Event tagozatának megalakulását a szervezet alapító ülésén csütörtökön, Budapesten – írja a sajtóanyag. A Sirha Budapest Nemzetközi Élelmiszeripari és HoReCa Szakkiállításon megrendezett eseményen elhangzott: a Magyar Marketing Szövetség a marketing társadalmi elismertségének biztosítása, a gazdasági életben történő sikeres és hatékony alkalmazásának elősegítése, valamint kialakult kapcsolatrendszere révén kíván hozzájárulni Magyarország fejlődéséhez, nemzetközi elismertségének növeléséhez. Az MMSZ egyben egy platform, amely a kölcsönös előnyökkel járó összefogás lehetőségét teremti meg a szakma elméleti oktatói, gyakorlati felhasználói és üzleti alkalmazói között.

A Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event tagozata szándéka szerint a fenti célok minél hatékonyabb megvalósítására jön létre, összefogva a vendéglátásban, élelmiszerágazatban és szállodaiparban működő vállalkozásokat.

A HoReCa és Event tagozat tagjai
A HoReCa és Event tagozat tagjai

„Az aktív tagok elkötelezték magukat amellett, hogy közösen formálják a hazai éttermi, szállodai és általában a vendéglátó-ágazat marketingkommunikációját, amelyre mindezidáig kevesebb figyelem jutott annál, mint amennyit megérdemelne a terület” – mondta el az eseményt követően Bódi Krisztina. Az alakuló ülésen tagozatvezetővé választott marketingszakértő hozzátette: a hazai HoReCa ágazat speciális terület, az ehhez kapcsolódó marketing és kommunikáció pedig nagyban meghatározza azt, ahogy erről gondolkodunk. „A jó HoReCa kommunikáció sokat hozzátehet a kedvező országimázs kialakításához is, hiszen az élelmiszer, valamint a vendéglátás egy ország egyfajta védjegye, reklámja is egyben” – fogalmazott Bódi Krisztina, aki szerint ezért különösen fontos, hogy összehangolt és hatékony munka valósuljon meg a tagok részvételével.

A HoReCa és Event tagozat elnöksége
A HoReCa és Event tagozat elnöksége

A Horeca tagozat tisztségviselői

Tagozatvezető:

Bódi Krisztina, ügyvezető (Marketing Art / Menteshelyek.hu)

Tiszteletbeli elnök:

Hovánszky László, ügyvezető igazgató (METSPA Beszerzési és Kereskedelmi Kft.)

Elnök:

Kaszás Attila, ügyvezető igazgató (Viwa Product Európa)

Alelnökök:

Várkonyi Beáta (Danone, Vállalati Kapcsolatok Igazgató - Magyarország, Csehország, Szlovákia)

Hermann Zsuzsanna (ügyvezető-főszerkesztő, Trade magazin)

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Felnőtteknek szánt palettát dobtak piacra, van benne „Mom Jeans”, „Lord of the Lawn” és túlfűszerezett latte illatosítású is.

Emiatt a főhősnek négyszer kell egymás után meghalnia az Amazon Alexa új reklámjában.

 „Az internet legnagyobb hülyeségei a táplálékkiegészítőkről" című videósorozatban, és koronavírusról szóló videókban fogalmaztak meg feltehetően jogsértő állításokat.

Simon Orsolya a DVM Grouptól érkezett az ingatlanfejlesztő vállalathoz.

A luxemburgi médiahatóság a Médiatanács megkeresése nyomán szabta ki a Showder Klub egyik adása miatt.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés