hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rendezvényes tagozata lett a Marketing Szövetségnek

Tagozatba tömörülnek, és közösen dolgoznak ezentúl a hazai vendéglátás, élelmiszerkészítés szereplői a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) szervezetén belül. A frissen megalakult HoReCa és Event tagozat alapító tagjai élelmiszeripari, rendezvényszervező és kommunikációs cégek, amelyek az erről beszámoló közlemény szerint rá akarják irányítani a figyelmet a területre.

hirdetés

Régóta esedékes kezdeményezésnek nevezték a tagok a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) HoReCa és Event tagozatának megalakulását a szervezet alapító ülésén csütörtökön, Budapesten – írja a sajtóanyag. A Sirha Budapest Nemzetközi Élelmiszeripari és HoReCa Szakkiállításon megrendezett eseményen elhangzott: a Magyar Marketing Szövetség a marketing társadalmi elismertségének biztosítása, a gazdasági életben történő sikeres és hatékony alkalmazásának elősegítése, valamint kialakult kapcsolatrendszere révén kíván hozzájárulni Magyarország fejlődéséhez, nemzetközi elismertségének növeléséhez. Az MMSZ egyben egy platform, amely a kölcsönös előnyökkel járó összefogás lehetőségét teremti meg a szakma elméleti oktatói, gyakorlati felhasználói és üzleti alkalmazói között.

A Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event tagozata szándéka szerint a fenti célok minél hatékonyabb megvalósítására jön létre, összefogva a vendéglátásban, élelmiszerágazatban és szállodaiparban működő vállalkozásokat.

A HoReCa és Event tagozat tagjai
A HoReCa és Event tagozat tagjai

„Az aktív tagok elkötelezték magukat amellett, hogy közösen formálják a hazai éttermi, szállodai és általában a vendéglátó-ágazat marketingkommunikációját, amelyre mindezidáig kevesebb figyelem jutott annál, mint amennyit megérdemelne a terület” – mondta el az eseményt követően Bódi Krisztina. Az alakuló ülésen tagozatvezetővé választott marketingszakértő hozzátette: a hazai HoReCa ágazat speciális terület, az ehhez kapcsolódó marketing és kommunikáció pedig nagyban meghatározza azt, ahogy erről gondolkodunk. „A jó HoReCa kommunikáció sokat hozzátehet a kedvező országimázs kialakításához is, hiszen az élelmiszer, valamint a vendéglátás egy ország egyfajta védjegye, reklámja is egyben” – fogalmazott Bódi Krisztina, aki szerint ezért különösen fontos, hogy összehangolt és hatékony munka valósuljon meg a tagok részvételével.

A HoReCa és Event tagozat elnöksége
A HoReCa és Event tagozat elnöksége

A Horeca tagozat tisztségviselői

Tagozatvezető:

Bódi Krisztina, ügyvezető (Marketing Art / Menteshelyek.hu)

Tiszteletbeli elnök:

Hovánszky László, ügyvezető igazgató (METSPA Beszerzési és Kereskedelmi Kft.)

Elnök:

Kaszás Attila, ügyvezető igazgató (Viwa Product Európa)

Alelnökök:

Várkonyi Beáta (Danone, Vállalati Kapcsolatok Igazgató - Magyarország, Csehország, Szlovákia)

Hermann Zsuzsanna (ügyvezető-főszerkesztő, Trade magazin)

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

 Megkezdődött a Kika üzletek átalakítása: októbertől új tulajdonosa, az XXXLutz nevét veszik fel a lánc magyarországi áruházai.

A családi grillezés pillanatait, velejáró izgalmait mutatja be a Pick új, augusztusi filmje, amelyet a Café Communications készített - kampánybejelentőt olvashattok.

A közösségi oldalon egyre nagyobb a nyomás, hogy tartsa kordában a felületén terjedő álhíreket, uszító és félrevezető tartalmakat. 

Véglegessé vált a Televíziós Újságírók Díja gálaest időpontja. 

a hazai influencer marketing piac működését és fejlődését szeretnék ezzel is elősegíteni.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés