hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rendezvényes tagozata lett a Marketing Szövetségnek

Tagozatba tömörülnek, és közösen dolgoznak ezentúl a hazai vendéglátás, élelmiszerkészítés szereplői a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) szervezetén belül. A frissen megalakult HoReCa és Event tagozat alapító tagjai élelmiszeripari, rendezvényszervező és kommunikációs cégek, amelyek az erről beszámoló közlemény szerint rá akarják irányítani a figyelmet a területre.

hirdetés

Régóta esedékes kezdeményezésnek nevezték a tagok a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) HoReCa és Event tagozatának megalakulását a szervezet alapító ülésén csütörtökön, Budapesten – írja a sajtóanyag. A Sirha Budapest Nemzetközi Élelmiszeripari és HoReCa Szakkiállításon megrendezett eseményen elhangzott: a Magyar Marketing Szövetség a marketing társadalmi elismertségének biztosítása, a gazdasági életben történő sikeres és hatékony alkalmazásának elősegítése, valamint kialakult kapcsolatrendszere révén kíván hozzájárulni Magyarország fejlődéséhez, nemzetközi elismertségének növeléséhez. Az MMSZ egyben egy platform, amely a kölcsönös előnyökkel járó összefogás lehetőségét teremti meg a szakma elméleti oktatói, gyakorlati felhasználói és üzleti alkalmazói között.

A Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event tagozata szándéka szerint a fenti célok minél hatékonyabb megvalósítására jön létre, összefogva a vendéglátásban, élelmiszerágazatban és szállodaiparban működő vállalkozásokat.

A HoReCa és Event tagozat tagjai
A HoReCa és Event tagozat tagjai

„Az aktív tagok elkötelezték magukat amellett, hogy közösen formálják a hazai éttermi, szállodai és általában a vendéglátó-ágazat marketingkommunikációját, amelyre mindezidáig kevesebb figyelem jutott annál, mint amennyit megérdemelne a terület” – mondta el az eseményt követően Bódi Krisztina. Az alakuló ülésen tagozatvezetővé választott marketingszakértő hozzátette: a hazai HoReCa ágazat speciális terület, az ehhez kapcsolódó marketing és kommunikáció pedig nagyban meghatározza azt, ahogy erről gondolkodunk. „A jó HoReCa kommunikáció sokat hozzátehet a kedvező országimázs kialakításához is, hiszen az élelmiszer, valamint a vendéglátás egy ország egyfajta védjegye, reklámja is egyben” – fogalmazott Bódi Krisztina, aki szerint ezért különösen fontos, hogy összehangolt és hatékony munka valósuljon meg a tagok részvételével.

A HoReCa és Event tagozat elnöksége
A HoReCa és Event tagozat elnöksége

A Horeca tagozat tisztségviselői

Tagozatvezető:

Bódi Krisztina, ügyvezető (Marketing Art / Menteshelyek.hu)

Tiszteletbeli elnök:

Hovánszky László, ügyvezető igazgató (METSPA Beszerzési és Kereskedelmi Kft.)

Elnök:

Kaszás Attila, ügyvezető igazgató (Viwa Product Európa)

Alelnökök:

Várkonyi Beáta (Danone, Vállalati Kapcsolatok Igazgató - Magyarország, Csehország, Szlovákia)

Hermann Zsuzsanna (ügyvezető-főszerkesztő, Trade magazin)

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Lassan, de biztosan csökken a különbség a férfi és női sportokból származó bevételek között.

Egy virális videó elég volt ahhoz, hogy szárnyra kapjon a márkaismertség.  

A Variety mutatta be a Berlinben bemutatkozó film trailerét és plakátját.

A megbízás egy évre szól, az ügynökség új termékek bevezetésén is dolgozik a jövőben a céggel.

A Facebook továbbra is fenntartja a jogot, hogy lelője a híroldalakat, ha úgy alakul a helyzet.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

hirdetés
hirdetés