hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rendészek vezetik ki a múzeumból a meztelen mitológiai alakokat néző turistákat

Önnek van közösségi oldalon profilja? Akkor kérjük, hagyja el a termet! Vicces reklámfilm a flamand turisztikai hivataltól.

hirdetés

A Facebookkal viccel reklámfilmjében a flamand turizmust népszerűsítő szervezet, a Visit Flanders. Ennek előzménye, hogy a turisztikai hivatal Rubens aktjaival népszerűsítette egy Facebook-hirdetésben a régió kultúráját, amit azonban a közösségi oldal letiltott, mert a meztelenség ellentmondott a hirdetési szabályzatával. Ez természetesen napjaink jellegzetesen groteszk és vicces szituációja, mégha egy algoritmus esetében teljesen érthető is. A Visit Flanders viszont csavart egy szellemeset a dolgon, és erre építette a flamand festészetet népszerűsítő reklámfilmjét.

Ebben a flamand festészet mestereit bemutató Rubens Házban megjelennek egy képzeletbeli Facebook-egyenruhára emlékeztető öltözetet viselő rendészek, és kivezetik a teremből azon múzeumlátogatókat, akik 1. meztelen alakot ábrázoló képet néznek 2. van közösségi oldalon profiljuk. Ha a két pontból csak az egyik valósul meg, akkor nincs gond. Tényleg elég szellemes, lent látható. 

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Novembertől a Skivak felel a logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat közösségi média kommunikációjáért.

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

"Kristály. Rajta vagyunk" - ezzel a szlogennel indított kampányt Dél-Dakota. Hamar virális tartalom lett belőle.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés