hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rendészek vezetik ki a múzeumból a meztelen mitológiai alakokat néző turistákat

Önnek van közösségi oldalon profilja? Akkor kérjük, hagyja el a termet! Vicces reklámfilm a flamand turisztikai hivataltól.

hirdetés

A Facebookkal viccel reklámfilmjében a flamand turizmust népszerűsítő szervezet, a Visit Flanders. Ennek előzménye, hogy a turisztikai hivatal Rubens aktjaival népszerűsítette egy Facebook-hirdetésben a régió kultúráját, amit azonban a közösségi oldal letiltott, mert a meztelenség ellentmondott a hirdetési szabályzatával. Ez természetesen napjaink jellegzetesen groteszk és vicces szituációja, mégha egy algoritmus esetében teljesen érthető is. A Visit Flanders viszont csavart egy szellemeset a dolgon, és erre építette a flamand festészetet népszerűsítő reklámfilmjét.

Ebben a flamand festészet mestereit bemutató Rubens Házban megjelennek egy képzeletbeli Facebook-egyenruhára emlékeztető öltözetet viselő rendészek, és kivezetik a teremből azon múzeumlátogatókat, akik 1. meztelen alakot ábrázoló képet néznek 2. van közösségi oldalon profiljuk. Ha a két pontból csak az egyik valósul meg, akkor nincs gond. Tényleg elég szellemes, lent látható. 

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy korábban visszahúzódóan kommuniláló német multi magyarországi leányával dolgoztak együtt egy évet. 

Nem elveszi a munkát, csak besegít, ha kell. 

Az 1997-ben kiadott, és azóta számtalan folytatást, no meg nemzetközi sikert maga mögött tudó Fallout című videojátékból készít sorozatot az Amazon.

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés