hirdetés
hirdetés
hirdetés

Remek előadások és brutális catering volt a MaReSz konferenciáján

Benéztünk a rendezvényes szakmai szervezet Event Touch néven futó nagy eseményére, ahol az előadók, a kiállítók és a cateringesek is kitettek magukért. És még robothosztesz is volt.

hirdetés

Múlt héten, február 26-án zajlott az Event Touch rendezvényszakmai konferencia és kiállítás. A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz) által életre hívott esemény fő témája a rendezvényszervezés jövője volt, a designnal, gondolkodással és technológiával a fókuszban.

A két évente megrendezett, rendezvényszervezéssel és annak több szakterületével foglalkozó konferencia és kiállítás főszervezője Bacsi Krisztina MaReSz főtitkár volt, az eseményre mi is ellátogattunk. Első ránézésre is jól sikerült az esemény, egyik előadóteremben és a kiállítótéren sem volt nyoma pangásnak, a MaReSz tájékoztatása szerint a végső létszám így alakult: több, mint 450 résztvevő, 60 kiállító, 17 előadás és mintegy 100 fős közreműködő csapat vett részt az Europa Congress Centerben zajló eseményen.

Én a délutáni programba csatlakoztam be, és remek előadásokat hallgattam például a magyar tulajdonú, ám Dubajban működő Kraftwerk Design & Production grandiózus rendezvényeiről, de szóba kerültek sok más mellett az olyan aktuális témák is, mint a rendezvényügynökségek szerepe a kommunikációs szakterületen belül, a munkaerőhiány és az employer branding, storytelling az ügyfélkommunikációban és a rendezvényes fókuszú válságkezelés.

Az előadások mellett két nagyon fontos része volt az eseménynek. Egy kiállítótér, ahol a technológiai megoldásokon át a csapatépítő programokig mindenfajta rendezvényes beszállító megmutatta magát. (Volt VR is, méghozzá a látványosabb fajtából!) Mint azt Duca Andreától, a MaReSz ügynökségi tagozatának vezetőjétől megtudtuk, a végére már be kellett jelenteniük a teltházat, annyi kiállító szerette volna bejutni az eseményre.

A másik az ebédeltetés volt, ugyanis nyolc catering cég vonult fel, hogy megmutassa a szakmának és leendő beszállítóinak, hogy értik a dolgukat, egyszóval nem csak egy konferenciához mérten volt kiemelkedő az esemény gasztronómiai felhozatala, hanem konkrétan fine dining minőségben lehetett falatozni két szakmai előadás között.

Nem utolsósorban még robothosztesz is volt! A többiről meséljenek helyettünk a képek, kattintás után méretes galériát lehet böngészni!

További képekért kattints!
További képekért kattints!

További képekért kattints!
További képekért kattints!

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Urbán Zsolt a HírTV vendége volt, ahol a CBA csak az apropót adta, valójában a fő témát a #loveislove kampány szolgáltatta.

Egy évre szól, de kétszer meghosszabbítható további egy-egy évre.

Valódi nézői panaszokat gyúrt össze reklámmá a brit Channel 4.

Az új műsorrendben kétszer is vetítik a széria aktuális epizódjait.

Idén az Akváriumban rendezik a hazai videoklipek kétnapos szemléjét és szakmai fórumát.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés