Rém egyszerű kütyü mutatja meg, hol veszik el az idő a melóhelyen

A stopperóra és a dobókocka nagy találkozása ez a kis szerkezet, amelyet hivatásos későknek, Facebookon lógóknak és a mindennel megcsúszóknak találtak ki. Időmenedzsment oktaéder formába zárva - amit csak azok nem fognak értékelni, akik egyébként is mindig a határidők közelében táltosodnak meg.

A Harvard Business Review magazin egyszer kiszámolta, hogy a versenyszférában működő cégek évente 7,4 milliárd dollárral rövidítik meg büdzséiket azzal, hogy a munkavállalóik többsége képtelen idejét beosztva, hatékonyan dolgozni. És bár ma már számos szoftvert fejlesztettek időmenedzsmentre, ezek többsége még mindig csak attól különbözik a papíron vezetett megoldástól, hogy digitális platformra építették azokat. Pedig van már egy kis kütyü, amellyel pénzt és időt spórolhatnak, mert képes különösebb odafigyelés nélkül, valós időben monitorozni a napi tevékenységeket - írják a TimeFlip.weboldalán.

A TimeFlip időkövetőjét ugyanis pont azért találták ki, hogy semmit ne kelljen táblázatban vezetni. Gyakorlatilag elég csak az asztalunkra kézközelbe tenni, és a mellé fejlesztett appot munkaidő alatt élesíteni. Az oktaéder formájú műanyag test belsejébe ugyanis egy apró gyorsulásmérőt rejtettek, ezt Bluetooth-szal kötötték egy telefonos applikációhoz, az oldalait pedig üresen hagyták, amelyekre a leggyakoribb tevékenységeket jelző ikonokat lehet ragasztani. Aztán mindössze annyi a dolgunk, hogy a magunkra szabott eszközt annak megfelelően forgassuk, amivel épp foglalkozunk. Így egy idő után pontosan nyomon követhető lesz, hogy egy nap mennyi időt töltünk el a tényleges munkával - teszi hozzá cikkében a TechCrunch.

A dobókockaszerű eszköz oldalain a feladatokat jelképező ikonokat a telefon applikációjával is szinkronizálni kell, majd ahogy a kocka az átforgatása után érzékeli az új feladatot, automatikusan mérni kezdi az új időt. Ezzel a nap végén pontosan látható, hogy hány perc ment el telefonálásra, emailek megválaszolására, falatozásra, vagy az ismerősökkel csevegésre, és egyáltalán arra, hogy mennyit sikerült aznap a monitor előtt görnyednünk. Akik hajlamosak napközben a közösségi oldalakon hosszú időre elveszni, azok külön a Facebook- vagy a YouTube ikont is ráapplikálhatják maguknak.

Az alkalmazásban a notórius halogatóknak bekötöttek egy feladat-halasztó funkciót is, de ezt a passzív állapotot persze ugyanúgy méri a kis okoskockájuk. Használatához a legelső alkalommal egy személyes fiókot kell létrehozni, amely 80 napi tevékenységüket képes eltárolni és diagram formájában másodpercekre lebontva megmutatni. A klasszikus kocka, oktaéder és 12 oldalas dodekaéder formában kapható időmérő februártól 50 dollárért az Amazonról rendelhető. Egy hétig a TechCrunch szerzője is kipróbálta, azt írja, ha másra nem, a mért adatok alapján arra mindenképp jó volt, hogy végre tényleg rávegye magát egy hatékonyabb napi rutin kialakítására.

A sorozatot a Telenor támogatja.

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók