hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rekordszámú nevezés Az Év Honlapja pályázatra

Minden eddiginél több, 281 nevezés érkezett az Internet Marketing Klub (IMK) és a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén hetedik alkalommal meghirdetett Az Év Honlapja pályázatra.
hirdetés

A pályázók 14 kategóriában nevezhettek az IMK és az MMSZ által meghirdetett Az Év Honlapja versenyen. A korábbi évekhez hasonlóan idén is a szolgáltatás kategóriában indultak a legtöbben (38), de népszerű volt a média és a kereskedelem kategóriák is. Az idén először meghirdetett ifjúsági kategóriába 21 nevezés érkezett. A 14 kategórián kívül kihirdetik a közönségdíjat és a minőségi díjat is.

A győzteseket egy 11 tagú zsűri fogja kiválasztani, aminek elnöke Eszes István, a Budapesti Gazdasági Főiskola (BGF) tanszékvezető tanára.

A verseny eredményhirdetése és a díjátadó december 3-án este lesz a budapesti Hotel Flamencóban. Ezen a napon az MMSZ Honlapod a holnapod címmel szakmai workshopot rendez.

A tavalyi versenyre 167 nevezés érkezett, akkor tíz díjat és hat különdíjat osztottak ki.

(forrás: Kreatív)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés