hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rekordösszeg gyűlt össze a kiadók karácsonyi árverésén

Minden korábbinál nagyobb összeg folyt be azon az árverésen, amelyen a Figyelő, a Kreatív, az Origo és a Pesti Est szerkesztősége licitált a hozzájuk érkezett karácsonyi ajándékokra. Az összegyűlt pénzt immár hagyományosan a hajléktalanokat segítő Menhely Alapítvány kapta.
hirdetés

429 500 forint gyűlt össze azon az árverésen, amelyen a Figyelő, a Kreatív, az Origo és a Pesti Est munkatársai licitálhattak a szerkesztőségekbe beérkezett karácsonyi ajándékokra.

Az árverést idén harmadszor rendezték meg. Az akcióban azért vesznek részt a lapok, mert úgy gondolják, hogy nem fogadhatnak el ajándékokat azoktól a cégektől vagy szervezetektől, amelyek tevékenységét egyébként pártatlanul követniük kell – ez ugyanis az elfogultság látszatát keltheti.


Az első árverésen 283 ezer, a másodikon 405 ezer forint gyűlt össze. Ahogy ezeket az összegeket, úgy az idei rekordnagyságú bevételt is a hajléktalanokat segítő Menhely Alapítvány kapta.

A szervezet ebből a pénzből finanszírozza egyébként csak nappal üzemelő hajléktalanmelegedője átmeneti éjszakai nyitvatartását, amelyet a hétvégén éjszakánként átlagosan 34-en vettek igénybe. Az alapítvány a szokatlan hidegben megnövekedett feladatairól itt olvasható folyamatosan frissülő helyzetjelentés.

Rekordok a rekordban
A mostani árverésen egyébként két önmagában is rekordnak számító adomány is érkezett: egy éves BKV-bérlet 54 ezer forintért, egy sakk-készlet – határidőnapló – DVD –ébresztőóra tartalmú csomag pedig 50 ezer forintért kelt el, ezeket a felajánlásokat külön köszönik a szervezők.

Az estéről az Antagon blogon nézhető és hallgatható meg hangos-képes tudósítás.

Az árverésen az alábbi ajándékok találtak gazdára:

  • 1 tornazsák
  • 1 termosz bögrékkel
  • 36 üveg bor
  • 37 könyv
  • 5 üveg pálinka
  • 1 autómodell
  • 3 üveg pezsgő
  • 1 borotvakészlet
  • 1 rádió
  • 3 doboz bonbon
  • 43 cd
  • 2 laptop párna
  • 1 pár papucs
  • 1 kulcstartó
  • 1 napelemes mobiltelefon-töltő
  • 1 tükör
  • 8 póló
  • 1 lámpa
  • 6 határidőnapló
  • 3 hátizsák
  • 3 csomag aszalt szilva
  • 1 darab éves BKV-bérlet
  • 1 Lost társasjáték
  • 1 Lost napozógyékény
  • 1 üveg tökmagolaj
  • 15 jegyzetfüzet
  • 2 törülköző
  • 12 darab övtáska
  • 14 dvd-lemez
  • 21 naptár
  • 1 zenedoboz
  • 1 palacktartó
  • 1 plüssmackó
  • 1 laptoptáska
  • 3 csomag csokoládé
  • 1 bögrekészlet
  • 1 vezeték nélküli egér
  • 1 kuglóf
  • 1 frizbí
  • 2 pendrive
  • 2 sakk-készlet
  • 1 asztali óra
  • 3 tollkészlet
  • 6 toll
  • 3 nyakbaakasztó zsinór
  • 1 magasságmérő
  • 1 koktélospohár
  • 1 füstölő-készlet
  • 1 doboz tea
  • 2 doboz kávé
  • 1 forraltbor-készlet
  • 3 doboz arckrém
  • 1 ezermester-szett
  • 1 teázókészlet
  • 1 képkeret
  • 1 pár zokni
  • 2 bögre
  • 1 bagoly formájú dísztárgy
  • 4 fotóalbum
  • 1 mézeskalács
  • 1 fényképkeretes óra
  • 1 nyakbaakasztós sörnyitó
  • 2 sör
  • 1 bűvészdoboz
  • 1 mozikártya
  • 3 mozijegy
  • 1 gyertyatalp
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Maszkot le! helyett most Maszkot fel! a jelszó.

Tisztújító közgyűlést tartott csütörtökön a helyi rádiókat tömörítő szervezet. A korábbi elnök, Hauk Zoltán a továbbiakban nem vesz részt a HEROE munkájában.

A zene mellett elektronikai eszközökről, és más pokulturális témákról is lesznek cikkek az oldalon.

A bútorgyártó Nagy-Britanniában és Írországban helyi ügynökségi partnere, a Mother segítségével készített ötletes közterületi kampányt.

Néhány hét alatt a fogadási forgalom 7 százalékát adta már az e-sport.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés