hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rekordnevezés Cannes-ban

Ismét rekordokat döntöget a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál. A versenyre majdnem harmincezer nevezés érkezett, azaz több mint az eddigi csúcsévnek számító 2008-ban, és a magyar nevezésszám is rekordot döntött.

hirdetés

53 induló alkotással minden korábbinál több magyar nevezés száll versenybe idén, az 58. alkalommal megrendezett Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál oroszlánjaiért. Ezzel nem csak a tavalyi 29-es és a tavalyelőtti 34-es nevezésszámot múlta felül Magyarország, de az eddigi legerősebb évet, 2008-at is, amikor 43 magyar nevezés mérettette meg magát a reklámosok Oscarján – nem is sikertelenül, hiszen ekkor született a fesztivál eddigi egyetlen magyar díja, a Leo Burnett bronza az SMS Bandiért.

A hazai ügynökségeknél – akárcsak tavaly – idén is az outdoor kategória a legnépszerűbb, ide 13 nevezést küldtünk be, de jól belehúztunk online kategóriában is, ahová tavaly egyetlen munkát sem küldtünk, idén viszont kereken tízet. Nem sokkal marad el az online kategória mögött a média sem, ahol kilenc magyar munkát bírál majd el a zsűri, a tavalyi néggyel szemben. Promo & activation és sajtó oroszlánért öt-öt, direkt oroszlánért négy, filmért három, pr-ért kettő, titánium és integrált, valamint dizájn oroszlánért pedig egy-egy magyar alkotás verseng idén.

Nem csak Magyarországról, de az egész világról több nevezés érkezett idén a fesztiválra, mint tavaly, vagy bármikor ezt megelőzően. Úgy látszik, volt értelme a nevezési határidő többszöri meghosszabbításának – a szervezők tájékoztatása szerint kilencven országból összesen 28.828 munka indul a verseny 13 kategóriájában. Ez 19 százalékos növekedés a tavalyi évhez képest, de több mint ötszázzal felülmúlja az eddigi csúcsévet, 2008-at is, amikor 28.284 munkát neveztek a versenyző ügynökségek.

„A feltörekvő országokból érkező nevezések száma szignifikánsan megnőtt, és Ázsia erősen képviseli magát idén. Határozottan nőtt a Dél-Amerikából beküldött munkák száma is, Oroszország pedig egyenesen megduplázta a nevezésszámát” – mondta el a nevezésekről Philip Thomas, a fesztivál elnöke, és hozzátette: azért még mindig az Egyesült Államok a verseny legnagyobb játékosa, amelyet Brazília, Németország, az Egyesült Királyság ás Franciaország követ.

A NEVEZÉSEK SZÁMA
Év Összesen Magyarországról
2004 18.706 38
2005 22.102 26
2006 24.863 25
2007 25.660 22
2008 28.284 43
2009 22.652 34
2010 24.242 29
2011 28.828 53
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szép nagy kötött Lidl-logó virít rajta sárgán.

A hírportál arról ír, hogy a részvényeket egyszerűen lehívták, mivel az Indexet működtető Magyar Fejlődésért Alapítvány jelentős összeggel tartozott az Indamedia-csoportnak.

Médiatervezéssel és -vásárlással bízta meg a fagyasztott ételeket árusító Aviko a Cafét.

A Diageo 2030-ig egyebek mellett el szeretné érni a zéró szén-dioxid kibocsátást is.

A kampánnyal arra szeretnék felhívni a figyelmet, hogy a gyerekek számára nem a szüleik neme fontos, hanem az, hogy szeressék egymást. Rendhagyó kampánybejelentő. 

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés