hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rekordjelentkezés a Design Terminal startup-programjába

Augusztus 5-én rekordot döntően zárult a jelentkezés a Design Terminal őszi startup-mentorprogramjára – írja az intézmény közleménye. Eszerint a több mint kétszáz pályázó 5 kontinensről, 56 országból jelentkezett, köztük a legnagyobb startup-ökoszisztémákból, mint Németország, Észtország, Nagy-Britannia és az USA, ahonnan több mint 10 jelentkezés érkezett. Az olyan fejlődő területekről, mint Afrika és Brazília is érkeztek pályázatok.

hirdetés

A közlemény szerint trendként figyelhető meg, hogy a jelentkezők nagy része oktatási, illetve egészségügyi megoldást kínál, ám számos más iparág is képviselteti magát a pályázók között.

A Design Terminal azt is bejelentette, hogy V4 Startup Force néven startup-ösztöndíjat indít a visegrádi régióban. Az ösztöndíjprogram a Nemzetközi Visegrádi Alap támogatásával valósulhat meg idén ősszel. A V4 Startup Force célja a régión belüli startupok és nagyvállalatok együttműködésének támogatása, ezáltal az országok közötti üzleti kapcsolatok előmozdítása – írja a közlemény.

A négy legjobb, országonként egy, a mezőnyből kiemelkedő startup részt vehet egy 10 napos, intenzív budapesti mentorprogramon, majd egy 8 napos tanulmányúton a visegrádi régióban. A programra augusztus 24-ig lehet jelentkezni, a V4 Startup Force hivatalos oldalán.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Selectivv Mobile a keresleti oldalnak nyújt programmatic-megoldásokat.

Az első két, már megjelent részben a Sufni és a Barber Shop tulajdonosai mesélnek.

Az Otto webshopnak készült egy kissé nyugtalanító képi világú reklám.

Az ugytudjuk.hu-t kiadó céget az LMP-s képviselő és korábban a Nyugat.hu-nál dolgozó újságírok alapították.

Viccesen nihilista reklámok a Burrow márkától.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés