hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rekord a Hipnózison

Több mint másfélszeresére növekedett idén a tavaly is szép nevezésszámot produkáló Hipnózis, a Kreatív több mint tíz éve meghirdetett reklámversenye. A legtöbb munkával megint a DDB indul.

hirdetés

Minden idők legnagyobb nevezésszáma érkezett a Kreatív idén már több mint tizedik alkalommal meghirdetett reklámversenyére, a Hipnózisra. A félszáz hazai ügynökségtől beérkező 182 nevezés több mint másfélszerese a tavalyi 112-nek, de az eddigi rekordtartó 2009-es év is messze lemarad az idei mögött: akkor 130 pályamunkát küldött be 47 ügynökség. 

Az idei rekordnevező – akárcsak tavaly, tavalyelőtt vagy 2008-ban – a DDB, amely 24 reklámmal, úgy tűnik, megint szeretné elnyerni az év ügynöksége címet, amit már évek óta nem hagy magától elvenni. Ezúttal azonban a beküldött pályamunkák számát nézve a DDB komoly kihívóra talált az Ogilvyben, amely csupán egyetlen nevezéssel maradt le riválisa mögött.  A két rekordnevezőn kívül további 48 cég indul a megmérettetésen, közülük a Saatchi & Saatchi – amely tavaly az év kreatív termékének járó fődíjat vitte haza – és a Kirowski több mint tíz-tíz nevezéssel: előbbi 14-gyel, utóbbi 12-vel száll a ringbe.  Szép számban küldött be munkát a Laboratory Ideas is, amely hét és az ACG, amely hat munkával startol a versenyen. 

A hagyományokhoz híven nemzetközi zsűri elnöke idén Hervé de Clerck, a francia Adforum alapítója. Rajta kívül a zsűriben helyet foglal a brit James Lanham (De Monfort University, Leicester), a holland Luuk Ros (Marketing Tribune, szerkesztő), az orosz Margarita Vassilieva (Advertising Ideas, főszerkesztő), a szlovén Marjan Novak (Marketing Magazin, szerkesztő), a francia Philippe Paget (Adforum, alapító), a belga Seger Bruninx (Pub, szerkesztő), a brit Stephen Lepitak (The Drum, szerkesztő), a szerb Svetlana Copic (New Moment, szerkesztő), a bolgár Tanya Lefterova (Signacafe, szerkesztő) és a Kreatív reklámkritikusa és a Kreatív Online főszerkesztője, Román Balázs.

A 2011-ben is ingyenes Hipnózis díjkiosztó gálájára április 28-án, a Nagy Kreatív Nap után, a Merlinben várunk minden nevezőt és rajongót, a szokásunk szerint mulatságos és egyben felemelő díjátadót ezúttal István Kovács, a Berlini Magyar TV riportere vezeti majd, akinek csodálatos munkásságát eddig is nyomon követték olvasóink a Kreatív Online-on és a Szívlapát blogon is. A Vodafone és az R-Time támogatásában megvalósuló díjátadót hajnalig tartó, fergeteges buli követi – szintén a Merlinben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tenderajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség, hogy átláthatóbbá és igazságosabbá váljanak az ügynökségi pályázati folyamatok.

A Frank Digital látja el a központi bank idei és jövő évi kommunikációs feladatait. 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés