hirdetés
hirdetés
hirdetés

Reklámzabálók Éjszakája - online kutat és ifjú pengéket keres

A Reklámzabálók Éjszakája a Millward Brownnal közösen online kutatást végez a reklámok kreatív tartalmának megítéléséről, emellett a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetségével (MAKSZ) társulva tehetséges fiataloknak meghirdetik az Ifjú penge pályázatot.
hirdetés

Online kutatással kívánja feltárni a Millward Brown és a Reklámzabálók Éjszakája, hogy az emberek miként vélekednek a reklámokról, mik a reklámfogyasztási szokásaik, valamint, hogy mit gondolnak a reklámok kreatív megvalósításáról.

Borsos Sándor, a Reklámzabálók Éjszakájának főszervezője elmondta, hogy az online, önkéntes válaszadáson alapuló kutatás egy különleges helyzetben jelenik meg a hazai piacon: „Amikor a világ számos országában a reklámkerülés soha nem látott méreteket öltött, hazánkban a reklámzabálók közössége már tudatosan keresi a jó reklámot” – mutatott rá Borsos. A kutatás innen elérhető.

Szintén a Reklámzabálók Éjszakájával kapcsolatos hír, hogy a MAKSZ-szal közösen idén első alkalommal hirdeti meg a kreatív fiatalok számára az Ifjú Penge pályázatot. Sas István, a zsűri elnöke elmondta: „Célunk, hogy egy rangos megmérettetés keretében lehetőséget biztosítsunk a fiatal alkotók bemutatkozására.”
A Reklám a reklámért mottóval futó pályázatra olyan munkákkal lehet nevezni, amelyek rámutatnak a marketingkommunikáció pozitív vonatkozásaira, felhívják az emberek figyelmét ennek mindennapi előnyeire, szükségességére. Az üzenet célcsoportja alapvetően az „átlagfogyasztó”, ugyanakkor lehetséges olyan pályaműveket is nevezni, amelyek egy szűkebb kört szólítanak meg. A pályamunkákkal film, kül- és beltér, sajtó, online, progresszív és kampány kategóriákban lehet elindulni. Az értékelés szempontjai az eredetiség, a művészi kivitelezés és látásmód mellett az üzenet tisztasága és az alkotások nemzetközi érthetősége lesznek. A pályázat nevezési és anyagleadási határideje is november 20. További információk a weboldalról érhetők el.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Mitte új ügyfelei közt megtalálható a régió egyik legnagyobb aukciósháza, felsőoktatási intézmény, illetve független ingatlantanácsadó cég is. 

A cél a kártyadigitalizációk és a tranzakciók ösztönzése mellett az OTP Bank innovatív arculatának építése volt.

2,3 milliárd forintos veszteséggel zárta 2018-at a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap.

Bővül az eddig is a 24 aloldalaként működő Sokszínű Vidék szerkesztősége.

A kilencvenes évek soha nem érhetnek véget.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés