hirdetés
hirdetés
hirdetés

Reklámzabálók Éjszakája - online kutat és ifjú pengéket keres

A Reklámzabálók Éjszakája a Millward Brownnal közösen online kutatást végez a reklámok kreatív tartalmának megítéléséről, emellett a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetségével (MAKSZ) társulva tehetséges fiataloknak meghirdetik az Ifjú penge pályázatot.
hirdetés

Online kutatással kívánja feltárni a Millward Brown és a Reklámzabálók Éjszakája, hogy az emberek miként vélekednek a reklámokról, mik a reklámfogyasztási szokásaik, valamint, hogy mit gondolnak a reklámok kreatív megvalósításáról.

Borsos Sándor, a Reklámzabálók Éjszakájának főszervezője elmondta, hogy az online, önkéntes válaszadáson alapuló kutatás egy különleges helyzetben jelenik meg a hazai piacon: „Amikor a világ számos országában a reklámkerülés soha nem látott méreteket öltött, hazánkban a reklámzabálók közössége már tudatosan keresi a jó reklámot” – mutatott rá Borsos. A kutatás innen elérhető.

Szintén a Reklámzabálók Éjszakájával kapcsolatos hír, hogy a MAKSZ-szal közösen idén első alkalommal hirdeti meg a kreatív fiatalok számára az Ifjú Penge pályázatot. Sas István, a zsűri elnöke elmondta: „Célunk, hogy egy rangos megmérettetés keretében lehetőséget biztosítsunk a fiatal alkotók bemutatkozására.”
A Reklám a reklámért mottóval futó pályázatra olyan munkákkal lehet nevezni, amelyek rámutatnak a marketingkommunikáció pozitív vonatkozásaira, felhívják az emberek figyelmét ennek mindennapi előnyeire, szükségességére. Az üzenet célcsoportja alapvetően az „átlagfogyasztó”, ugyanakkor lehetséges olyan pályaműveket is nevezni, amelyek egy szűkebb kört szólítanak meg. A pályamunkákkal film, kül- és beltér, sajtó, online, progresszív és kampány kategóriákban lehet elindulni. Az értékelés szempontjai az eredetiség, a művészi kivitelezés és látásmód mellett az üzenet tisztasága és az alkotások nemzetközi érthetősége lesznek. A pályázat nevezési és anyagleadási határideje is november 20. További információk a weboldalról érhetők el.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy korábban visszahúzódóan kommuniláló német multi magyarországi leányával dolgoztak együtt egy évet. 

Nem elveszi a munkát, csak besegít, ha kell. 

Az 1997-ben kiadott, és azóta számtalan folytatást, no meg nemzetközi sikert maga mögött tudó Fallout című videojátékból készít sorozatot az Amazon.

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés