hirdetés
hirdetés
hirdetés

Reklámzabálók Éjszakája - online kutat és ifjú pengéket keres

A Reklámzabálók Éjszakája a Millward Brownnal közösen online kutatást végez a reklámok kreatív tartalmának megítéléséről, emellett a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetségével (MAKSZ) társulva tehetséges fiataloknak meghirdetik az Ifjú penge pályázatot.
hirdetés

Online kutatással kívánja feltárni a Millward Brown és a Reklámzabálók Éjszakája, hogy az emberek miként vélekednek a reklámokról, mik a reklámfogyasztási szokásaik, valamint, hogy mit gondolnak a reklámok kreatív megvalósításáról.

Borsos Sándor, a Reklámzabálók Éjszakájának főszervezője elmondta, hogy az online, önkéntes válaszadáson alapuló kutatás egy különleges helyzetben jelenik meg a hazai piacon: „Amikor a világ számos országában a reklámkerülés soha nem látott méreteket öltött, hazánkban a reklámzabálók közössége már tudatosan keresi a jó reklámot” – mutatott rá Borsos. A kutatás innen elérhető.

Szintén a Reklámzabálók Éjszakájával kapcsolatos hír, hogy a MAKSZ-szal közösen idén első alkalommal hirdeti meg a kreatív fiatalok számára az Ifjú Penge pályázatot. Sas István, a zsűri elnöke elmondta: „Célunk, hogy egy rangos megmérettetés keretében lehetőséget biztosítsunk a fiatal alkotók bemutatkozására.”
A Reklám a reklámért mottóval futó pályázatra olyan munkákkal lehet nevezni, amelyek rámutatnak a marketingkommunikáció pozitív vonatkozásaira, felhívják az emberek figyelmét ennek mindennapi előnyeire, szükségességére. Az üzenet célcsoportja alapvetően az „átlagfogyasztó”, ugyanakkor lehetséges olyan pályaműveket is nevezni, amelyek egy szűkebb kört szólítanak meg. A pályamunkákkal film, kül- és beltér, sajtó, online, progresszív és kampány kategóriákban lehet elindulni. Az értékelés szempontjai az eredetiség, a művészi kivitelezés és látásmód mellett az üzenet tisztasága és az alkotások nemzetközi érthetősége lesznek. A pályázat nevezési és anyagleadási határideje is november 20. További információk a weboldalról érhetők el.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

Négyféle csokit olvasztott össze egy táblába az édességgyár, és ezzel nem csak azokra gondolnak, akik Gombóc Artúr nyomdokain járva, minden csokoládét imádnak.

Lassan teljes az idei filmfesztivál programja, és már összeállt a nemzetközi zsűri is.

Őry Eszter két barátjával hozta létre az ArtNeszt, a képzőművészeti ügynökséget.

Urbán Zsolt a HírTV vendége volt, ahol a CBA csak az apropót adta, valójában a fő témát a #loveislove kampány szolgáltatta.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés