hirdetés
hirdetés
hirdetés

Videós tartalomra készülhet Vona Gábor

A Jobbik volt vezetője Vlog Influence Kft. néven alapított reklámos céget. Instagramos videóiban már utalgat egy ideje valami videós tartalomra és augusztusi indulásra.

hirdetés

A 24.hu írta meg, hogy Vona Gábor, a Jobbik egykori, a választások után a politikától egyelőre legalábbis látszólag visszavonult elnöke 3 milliós törzstőkével reklámcéget alapított. Vona a cég ügyvezetője és tulajdonosa is.

A Vlog Influence Kft. fő tevékenységi köre a médiareklám készítése, de a július 17-én, Szolnokon bejegyzett cég hírügynökségi, reklámügynökségi tevékenységgel, pr-rel és kommunikációval, illetve piac- és közvélemény-kutatással, üzletviteli és egyéb vezetési tanácsadással is tervez foglalkozni az Optenben fellelhető adatok szerint, azaz elég sok irányba elindulhat.

Mindenesetre Vona Gábor pár napja kitette az Instagramjára, hogy augusztus 8-án elindul egy projektje, ami feltehetően videós tartalom lesz, annak előkészületeiről korábbi posztjaiban is utalt már, a 21-es márkanévhez kapcsolódóan. A legutóbbi teaserben "Az egy fecske is csinál tavaszt" szlogen szerepel. 

Fotó: Hvg.hu

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Rakéta a Player Tech rovatából nőtte ki magát.

Új, karácsonyi tematikájú reklámfilmet készített a Springer&Jacoby a Provident Relax kölcsönéhez.

A Pernod Ricard zászlóshajó-termékének kommunikációs platformját a Greenroom adaptálja a magyar piacra.

A Tűzoltó utcai Gyermekgyógyászati Klinikának gyűjtenek életmentő berendezésre.

Egy cseh online szupermarket nemzetközi terjeszkedésének első állomása lesz.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés