hirdetés
hirdetés
hirdetés

Videós tartalomra készülhet Vona Gábor

A Jobbik volt vezetője Vlog Influence Kft. néven alapított reklámos céget. Instagramos videóiban már utalgat egy ideje valami videós tartalomra és augusztusi indulásra.

hirdetés

A 24.hu írta meg, hogy Vona Gábor, a Jobbik egykori, a választások után a politikától egyelőre legalábbis látszólag visszavonult elnöke 3 milliós törzstőkével reklámcéget alapított. Vona a cég ügyvezetője és tulajdonosa is.

A Vlog Influence Kft. fő tevékenységi köre a médiareklám készítése, de a július 17-én, Szolnokon bejegyzett cég hírügynökségi, reklámügynökségi tevékenységgel, pr-rel és kommunikációval, illetve piac- és közvélemény-kutatással, üzletviteli és egyéb vezetési tanácsadással is tervez foglalkozni az Optenben fellelhető adatok szerint, azaz elég sok irányba elindulhat.

Mindenesetre Vona Gábor pár napja kitette az Instagramjára, hogy augusztus 8-án elindul egy projektje, ami feltehetően videós tartalom lesz, annak előkészületeiről korábbi posztjaiban is utalt már, a 21-es márkanévhez kapcsolódóan. A legutóbbi teaserben "Az egy fecske is csinál tavaszt" szlogen szerepel. 

Fotó: Hvg.hu

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Hiába trükköztek a terület átruházásával, Jeff Lowe-éknak költöznie kell, Baskiné lesz Joe Exotic egykori állatkertje. 

Figyelésre, szolidaritásra és változásra hív a  #TheShowMustBePaused kezdeményezés a június 2-i Blackout Tuesday részeként.

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

A szlovén kreatívipari rendezvényt 2021 őszére tolják. 

Milyen volt Orbán első, amerikai útja? Egy holland újságíró emlékezett vissza több útitársával együtt a közösen töltött napokra.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés