Új kampánya van? Akkor ezt olvassa el!
Egyre több ügynökség és ügyfél küldi el hozzánk az éppen aktuálisan induló kampányát, reklámját, hirdetését, aminek nagyon örülünk. Szeretnénk azonban egy mederbe terelni a premierek közlésének módját, ezért írtunk pár sorvezetőt, hogy mitől lesz az anyag a leginformatívabb és a legszuperebb.
Ezeket az információkat kérjük kitölteni (innen lehet letölteni), majd eljuttatni a szerkesztőség This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. :
Általános információk a kampányról
Kampánycél: néhány tömör mondat
Kreatívkoncepció: néhány tömör mondat
A kampány/reklám fő üzenete egy mondatban összefoglalva
Érdekesség, behind the scenes: néhány mondat
A reklámok: a videók (Youtube, Vimeo) linkjei, hirdetések, fotók (JPG, Gif, PNG, TIFF)
Werkfotók, werkfilm:
Alkotók listája:
Megbízói oldal
Megbízó:
Marketingigazgató:
Kommunikációs vezető:
Brand manager:
Ügynökségek:
Reklámügynökség (atl, btl, digitális, stb.):
Kreatívigazgató:
Art director:
Szövegíró:
Account:
Médiaügynökség:
Médiatervező:
Produkció:
Produkciós cég:
Producer:
Rendező:
Operatőr:
Gyártásvezető:
Utómunka:
Vágó:
Colorist:
VFX:
Zene:
Természetesen van olyan, hogy az alkotók listája ennél bővebb, és mivel az online bármilyen mennyiségű szöveget elbír, ezért ha több alkotó volt, akkor tetszés szerint lehet bővíteni sminkessel, stylisttal, cateringgel, rendezvényessel, stb (kérjük, hogy a stáblistát pontosan állítsák össze, mert utólagos javításra korlátozottan van csak lehetőség).
A képek tekintetében azt javasoljuk, hogy küldjenek minél nagyobb felbontású képeket, de ne túlságosan nagyokat, az általunk javasolt méret 1000 és 1500 pixel szélességű. A videókkal kapcsolatban szintén azt javasoljuk, hogy töltsenek fel minél jobb minőségű videókat a Youtube-ra vagy a Vimeóra, akár HD-minőségben. Amennyiben rádióreklámjuk van, úgy a Soundcloud szolgáltalását ajánljuk.