hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új kampánya van? Akkor ezt olvassa el!

Egyre több ügynökség és ügyfél küldi el hozzánk az éppen aktuálisan induló kampányát, reklámját, hirdetését, aminek nagyon örülünk. Szeretnénk azonban egy mederbe terelni a premierek közlésének módját, ezért írtunk pár sorvezetőt, hogy mitől lesz az anyag a leginformatívabb és a legszuperebb. 

hirdetés

Ezeket az információkat kérjük kitölteni (innen lehet letölteni), majd eljuttatni a szerkesztőség This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. :

Általános információk a kampányról

Kampánycél: néhány tömör mondat

Kreatívkoncepció: néhány tömör mondat

A kampány/reklám fő üzenete egy mondatban összefoglalva

Érdekesség, behind the scenes: néhány mondat

A reklámok: a videók (Youtube, Vimeo) linkjei, hirdetések, fotók (JPG, Gif, PNG, TIFF) 

Werkfotók, werkfilm:

Alkotók listája:

Megbízói oldal

Megbízó:
Marketingigazgató:
Kommunikációs vezető: 
Brand manager:

Ügynökségek:

Reklámügynökség (atl, btl, digitális, stb.):
Kreatívigazgató:
Art director:
Szövegíró:
Account:

Médiaügynökség:
Médiatervező:

Produkció:

Produkciós cég: 
Producer:
Rendező: 
Operatőr: 
Gyártásvezető: 

Utómunka:

Vágó:
Colorist: 
VFX:
Zene: 

Természetesen van olyan, hogy az alkotók listája ennél bővebb, és mivel az online bármilyen mennyiségű szöveget elbír, ezért ha több alkotó volt, akkor tetszés szerint lehet bővíteni sminkessel, stylisttal, cateringgel, rendezvényessel, stb (kérjük, hogy a stáblistát pontosan állítsák össze, mert utólagos javításra korlátozottan van csak lehetőség).

A képek tekintetében azt javasoljuk, hogy küldjenek minél nagyobb felbontású képeket, de ne túlságosan nagyokat, az általunk javasolt méret 1000 és 1500 pixel szélességű. A videókkal kapcsolatban szintén azt javasoljuk, hogy töltsenek fel minél jobb minőségű videókat a Youtube-ra vagy a Vimeóra, akár HD-minőségben. Amennyiben rádióreklámjuk van, úgy a Soundcloud szolgáltalását ajánljuk. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés