hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új kampánya van? Akkor ezt olvassa el!

Egyre több ügynökség és ügyfél küldi el hozzánk az éppen aktuálisan induló kampányát, reklámját, hirdetését, aminek nagyon örülünk. Szeretnénk azonban egy mederbe terelni a premierek közlésének módját, ezért írtunk pár sorvezetőt, hogy mitől lesz az anyag a leginformatívabb és a legszuperebb. 

hirdetés

Ezeket az információkat kérjük kitölteni (innen lehet letölteni), majd eljuttatni a szerkesztőség This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. :

Általános információk a kampányról

Kampánycél: néhány tömör mondat

Kreatívkoncepció: néhány tömör mondat

A kampány/reklám fő üzenete egy mondatban összefoglalva

Érdekesség, behind the scenes: néhány mondat

A reklámok: a videók (Youtube, Vimeo) linkjei, hirdetések, fotók (JPG, Gif, PNG, TIFF) 

Werkfotók, werkfilm:

Alkotók listája:

Megbízói oldal

Megbízó:
Marketingigazgató:
Kommunikációs vezető: 
Brand manager:

Ügynökségek:

Reklámügynökség (atl, btl, digitális, stb.):
Kreatívigazgató:
Art director:
Szövegíró:
Account:

Médiaügynökség:
Médiatervező:

Produkció:

Produkciós cég: 
Producer:
Rendező: 
Operatőr: 
Gyártásvezető: 

Utómunka:

Vágó:
Colorist: 
VFX:
Zene: 

Természetesen van olyan, hogy az alkotók listája ennél bővebb, és mivel az online bármilyen mennyiségű szöveget elbír, ezért ha több alkotó volt, akkor tetszés szerint lehet bővíteni sminkessel, stylisttal, cateringgel, rendezvényessel, stb (kérjük, hogy a stáblistát pontosan állítsák össze, mert utólagos javításra korlátozottan van csak lehetőség).

A képek tekintetében azt javasoljuk, hogy küldjenek minél nagyobb felbontású képeket, de ne túlságosan nagyokat, az általunk javasolt méret 1000 és 1500 pixel szélességű. A videókkal kapcsolatban szintén azt javasoljuk, hogy töltsenek fel minél jobb minőségű videókat a Youtube-ra vagy a Vimeóra, akár HD-minőségben. Amennyiben rádióreklámjuk van, úgy a Soundcloud szolgáltalását ajánljuk. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az új verzió elkészítése két évet vett igénybe.

Valódi, nem eljátszott fotók adják a mexikói kampány alapját.

A divatház sem akar kimaradni a sorozat 25. születésnapja körüli őrületből.

A magyar cég és a teljes cégcsoport a klímaváltozás fő kérdéseire fókuszál tartalmaival.

Októbertől gyakorlatorientált UI-kurzust indítanak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés