hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új kampánya van? Akkor ezt olvassa el!

Egyre több ügynökség és ügyfél küldi el hozzánk az éppen aktuálisan induló kampányát, reklámját, hirdetését, aminek nagyon örülünk. Szeretnénk azonban egy mederbe terelni a premierek közlésének módját, ezért írtunk pár sorvezetőt, hogy mitől lesz az anyag a leginformatívabb és a legszuperebb. 

hirdetés

Vagyis ezeket az információkat kellene kitölteni (innen lehet letölteni):

Általános információk a kampányról

Kampánycél: néhány tömör mondat

Kreatívkoncepció: néhány tömör mondat

A kampány/reklám fő üzenete egy mondatban összefoglalva

Érdekesség, behind the scenes: néhány mondat

A reklámok: a videók (Youtube, Vimeo) linkjei, hirdetések, fotók (JPG, Gif, PNG, TIFF) 

Werkfotók, werkfilm:

Alkotók listája:

Megbízói oldal

Megbízó:
Marketingigazgató:
Kommunikációs vezető: 
Brand manager:

Ügynökségek:

Reklámügynökség (atl, btl, digitális, stb.):
Kreatívigazgató:
Art director:
Szövegíró:
Account:

Médiaügynökség:
Médiatervező:

Produkció:

Produkciós cég: 
Producer:
Rendező: 
Operatőr: 
Gyártásvezető: 

Utómunka:

Vágó:
Colorist: 
VFX:
Zene: 

Természetesen van olyan, hogy az alkotók listája ennél bővebb, és mivel az online bármilyen mennyiségű szöveget elbír, ezért ha több alkotó volt, akkor tetszés szerint lehet bővíteni sminkessel, stylisttal, cateringgel, rendezvényessel, stb. A képek tekintetében azt javasoljuk, hogy küldjenek minél nagyobb felbontású képeket, de ne túlságosan nagyokat, az általunk javasolt méret 1000 és 1500 pixel szélességű. A videókkal kapcsolatban szintén azt javasoljuk, hogy töltsenek fel minél jobb minőségű videókat a Youtube-ra vagy a Vimeóra, akár HD-minőségben. Amennyiben rádióreklámjuk van, úgy a Soundcloud szolgáltalását ajánljuk. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Több európai országban koordinálják majd a márka influenszer marketingjét.

Szegedi kézilabdásokkal és az ORFK szakmai részvételével készített közlekedésbiztonsági kampányt a Groupama biztosító.

A Telekom Race TV és a Media Markt Akcióhősök című vígjátéksorozata esélyes a győzelemre.

Nem tudták igazolni, hogy 455 ezer ingatlanhirdetés érhető el náluk. A GVH lecsapott.

Az újonnan kialakított stratégiai terjesztési igazgatói pozíciót 2019 májusától Tóbiás Andrea tölti be a kiadóban.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés