hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új kampánya van? Akkor ezt olvassa el!

Egyre több ügynökség és ügyfél küldi el hozzánk az éppen aktuálisan induló kampányát, reklámját, hirdetését, aminek nagyon örülünk. Szeretnénk azonban egy mederbe terelni a premierek közlésének módját, ezért írtunk pár sorvezetőt, hogy mitől lesz az anyag a leginformatívabb és a legszuperebb. 

hirdetés

Vagyis ezeket az információkat kellene kitölteni (innen lehet letölteni):

Általános információk a kampányról

Kampánycél: néhány tömör mondat

Kreatívkoncepció: néhány tömör mondat

A kampány/reklám fő üzenete egy mondatban összefoglalva

Érdekesség, behind the scenes: néhány mondat

A reklámok: a videók (Youtube, Vimeo) linkjei, hirdetések, fotók (JPG, Gif, PNG, TIFF) 

Werkfotók, werkfilm:

Alkotók listája:

Megbízói oldal

Megbízó:
Marketingigazgató:
Kommunikációs vezető: 
Brand manager:

Ügynökségek:

Reklámügynökség (atl, btl, digitális, stb.):
Kreatívigazgató:
Art director:
Szövegíró:
Account:

Médiaügynökség:
Médiatervező:

Produkció:

Produkciós cég: 
Producer:
Rendező: 
Operatőr: 
Gyártásvezető: 

Utómunka:

Vágó:
Colorist: 
VFX:
Zene: 

Természetesen van olyan, hogy az alkotók listája ennél bővebb, és mivel az online bármilyen mennyiségű szöveget elbír, ezért ha több alkotó volt, akkor tetszés szerint lehet bővíteni sminkessel, stylisttal, cateringgel, rendezvényessel, stb. A képek tekintetében azt javasoljuk, hogy küldjenek minél nagyobb felbontású képeket, de ne túlságosan nagyokat, az általunk javasolt méret 1000 és 1500 pixel szélességű. A videókkal kapcsolatban szintén azt javasoljuk, hogy töltsenek fel minél jobb minőségű videókat a Youtube-ra vagy a Vimeóra, akár HD-minőségben. Amennyiben rádióreklámjuk van, úgy a Soundcloud szolgáltalását ajánljuk. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Pontos nevén: a Szépkorú Okostelefonkezelő Akadémiát.

Június 2-ig még van lehetőség leadni a pályázatokat.

Új tagként került be Fialka Krisztina.

Nyolc balatoni helyszín fedi fel eddig rejtett arcát.

2016 első negyedévéhez képest 68 százalékkal több fogyott belőle.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Hosszabbított nevezési határidő: május 26.

Content+Marketing Award díjátadó és workshop május 31-én.

Idén kilencedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 2.

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: június 7.

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

hirdetés
hirdetés