hirdetés
hirdetés
hirdetés

Reklámpapák az év ügynöksége

A Crispin, Porter & Bogusky előző évi győzelme után most a McGarryBowen lett az év ügynöksége. Az Advertising Age szerint a legjobb kreatív az Ogilvy & Mather volt, a Universal McCann pedig az év nagy visszatérőjének számít.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
hirdetés

Az Outban Greg megtanulja, hogy semmi titkolnivalója nincs.

Az Adobe kutatása szerint a hirdetőknek inkább a mindennapi problémákra kellene fókuszálni.

A klipet természetesen zárás után vették fel. 

Kisjézuska a reklámszakma csúcsán is új kihívásokra szomjazik. Persely Tomi, a feat. kreatívigazgatójának szürrealista novellájában. 

Megkezdte működését hazánk első mesterséges intelligencia alapú podcastja, a Hírstart Robot Podcast - egy olyan teljesen automatizált hírműsor, amelyben a szemlét, a publikálást, valamint a felolvasást is egy robot végzi.

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az Oscar-díjas zeneszerzőt a Lánchídra vetítették.

168 óra alatt kell a versenyzőknek összedobni egy játékot, ami segít eligazodni a hírdömpingben.

Visszajelzések alapján az online meeting lett az utóbbi évek egyik legsikeresebb rendezvénye. Böröczi Péter, az NN Biztosító marketingkommunikációs vezetőjének véleménycikke.

A köztéri művészettel foglalkozó Placcc Fesztivál is alkalmazkodott a járványhoz. Idén június 12-től alkotók járják majd a várost.

Zeneszerzőknek és szövegíróknak szóló pályázatról zsűri dönt, köztük Grecsó Krisztián, Rónai Egon, Szakos Krisztián, Kulicz Gábor és Deutsch Tamás. 

Az elmúlt és a mostani hetek már a visszarendeződésen való gondolkozás jegyében teltek/telnek. Ehhez szeretnénk segítséget nyújtani.

Május 26-án 15 órától a karanténból kifelé tartó Magyarországon bevethető marketingstratégiákról és -kommunikációról beszélgetünk az Extreme Digital, a Wizz Air, a Művészetek Palotája, a Vylyan Pincészet, a CIB Bank, a Szállás.hu és a Café Communications szakembereivel.

Tippek, amivel a HR időt, pénzt spórol és/vagy lojalitást nyer! Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés