hirdetés
hirdetés
hirdetés

Reklámos koncert az árvízkárosultakért

Reklámügynökségi zenekarok és dj-k lépnek fel június 23-án az Ötkertben, hogy a szakma is hozzájárulhasson az árvízkárosultak megsegítéséhez.
hirdetés

ADok néven reklámos jótékonysági koncertet szervez a szakma az árvízkárosultakért június 23-án az Ötkert nevű belvárosi új szórakozóhelyen – ami egyébként most szombaton tartja a nyitóbuliját. A koncerten fellép az Artistically Hamis (a Carbon Group zenekara), a Gyula egyedül jön (a Café Csoporté), valamint a Richard Touch Me (a DDB muzsikusai), akiket többek között már a tavalyi Golden Drum reklámfesztivál magyar partiján, a Reklámhéten és az idei Arany Penge díjátadón is hallhatott a közönség.

A koncertek után reklámos dj-k szórakoztatják a vendégeket, többek között Zsödi & Nudlika node (Proud) – róluk egy bővebb lista az Arany Penge díjátadó bulijáról szóló tudósításunkban érhető el. A 2000 forintos hozzájárulásokból befolyt összegből a szervezők egy magyarországi falut támogatnak, amelynek lakóit súlyos károk érték a mostani árvizekben.

A rendezvényről bővebb és friss információk a Facebookon érhetők el.

A rendezvény ötletgazdája Zádor Linda, a Leo Burnett szövegírója, a technikát és a segéderőket a HPS Experience biztosítja.

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ez most nem a kart karba öltve sörözések időszaka – üzeni a Soproni új kreatívja.

A Nissan reklámjában most nem az autóeladáson van a hangsúly, hanem azon, hogy mindenki maradjon otthon.

Monika Grüttner kulturális miniszter szeretné, ha már jövő héttől élesedne a segélyprogram.

A Telekom, a Telenor és a Vodafone fizettek ennyit, 15 évre kaptak jogosultságot

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) képviselői közleményben írnak szakmájuk szerepéről a koronavírus idején.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés