hirdetés
hirdetés
hirdetés

Reklámkonferencia - újabb két szervezet csatlakozott

A Reklám- és Marketingkonferencia névre váltott szeptemberi egri szakmai rendezvény szervezési munkálataiban két újabb szervezet vesz részt. A Professzionális Piackutatók Társasága (PPT) és a Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) csatlakozásával hatra nőtt az együttműködő szervezetek száma.
hirdetés
Mint arról korábban beszámoltunk, idén új néven rendezik meg a már hagyománnyá vált egri reklámkonferenciát, ráadásul már nemcsak a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) felel a rendezvényért, hanem több szakmai szervezet.

Az MRSZ a Magyar Marketing Szövetséggel (MMSZ) együtt Országos Reklám- és Marketingkonferencia néven szervezi meg az eseményt, amelyhez csatlakozott az Art Directors Club Hungary (ADCH) Mérleg Fesztiválja, és szekciót vezet majd Simon Zsolt, a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) elnöke is.

A szervezők most két újabb szervezet közreműködését jelentették be: a PPT a szekciókhoz egy-egy releváns kutatással kapcsolódik, Hivatal Péter, a DMSZ elnöke pedig szekciót vezet Amikor a béka gólyalábat húz – Direkt marketing 2.0 címmel.

A béka egyébként az idei rendezvény motívuma, megjelenik az arculatában és a konferencia nevében: "szakmai brekkek 2008".
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Keretszerződést kötöttek a BBC Studiossal, most az Egy bolygó hét világa című sorozatot népszerűsítik.

Megérkezett a brit áruházlánc ünnepi kisfilmje, ami idén azért is különösen izgalmas, mert Magyarországon forogott, és a stábban számos hazai szakember dolgozott.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés