hirdetés
hirdetés
hirdetés

Reklámkonferencia - újabb két szervezet csatlakozott

A Reklám- és Marketingkonferencia névre váltott szeptemberi egri szakmai rendezvény szervezési munkálataiban két újabb szervezet vesz részt. A Professzionális Piackutatók Társasága (PPT) és a Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) csatlakozásával hatra nőtt az együttműködő szervezetek száma.
hirdetés
Mint arról korábban beszámoltunk, idén új néven rendezik meg a már hagyománnyá vált egri reklámkonferenciát, ráadásul már nemcsak a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) felel a rendezvényért, hanem több szakmai szervezet.

Az MRSZ a Magyar Marketing Szövetséggel (MMSZ) együtt Országos Reklám- és Marketingkonferencia néven szervezi meg az eseményt, amelyhez csatlakozott az Art Directors Club Hungary (ADCH) Mérleg Fesztiválja, és szekciót vezet majd Simon Zsolt, a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) elnöke is.

A szervezők most két újabb szervezet közreműködését jelentették be: a PPT a szekciókhoz egy-egy releváns kutatással kapcsolódik, Hivatal Péter, a DMSZ elnöke pedig szekciót vezet Amikor a béka gólyalábat húz – Direkt marketing 2.0 címmel.

A béka egyébként az idei rendezvény motívuma, megjelenik az arculatában és a konferencia nevében: "szakmai brekkek 2008".
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A megszokott céges portrék helyett most egészen más oldalát ismerhetjük meg az ügynökség dolgozóinak.

Kovács Levente megbízott főszerkesztőként veszi át Forrás Dávid feladatait.

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés