hirdetés
hirdetés
hirdetés

Reklámkonferencia - újabb két szervezet csatlakozott

A Reklám- és Marketingkonferencia névre váltott szeptemberi egri szakmai rendezvény szervezési munkálataiban két újabb szervezet vesz részt. A Professzionális Piackutatók Társasága (PPT) és a Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) csatlakozásával hatra nőtt az együttműködő szervezetek száma.
hirdetés
Mint arról korábban beszámoltunk, idén új néven rendezik meg a már hagyománnyá vált egri reklámkonferenciát, ráadásul már nemcsak a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) felel a rendezvényért, hanem több szakmai szervezet.

Az MRSZ a Magyar Marketing Szövetséggel (MMSZ) együtt Országos Reklám- és Marketingkonferencia néven szervezi meg az eseményt, amelyhez csatlakozott az Art Directors Club Hungary (ADCH) Mérleg Fesztiválja, és szekciót vezet majd Simon Zsolt, a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) elnöke is.

A szervezők most két újabb szervezet közreműködését jelentették be: a PPT a szekciókhoz egy-egy releváns kutatással kapcsolódik, Hivatal Péter, a DMSZ elnöke pedig szekciót vezet Amikor a béka gólyalábat húz – Direkt marketing 2.0 címmel.

A béka egyébként az idei rendezvény motívuma, megjelenik az arculatában és a konferencia nevében: "szakmai brekkek 2008".
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés