hirdetés
hirdetés
hirdetés

Reklámhét - BTL-ről, modellekről beszéltek

A BTL lehetőségeiről és használatának előnyeiről beszélt a Reklámhéten Kuna Tibor, a Merlin Communications stratégiai igazgatója.
hirdetés

Nemes Bálint, a Zoom Models ügyvezetője a nagyközönségnek azt mondta el, miért rossz stratégia, hogy Magyarországon a reklámarcok között kevés a közép- és az idős korosztály.

Az egyetemistákat és a főiskolásokat BTL-eszközökkel szólíthatják meg a hirdetők a leghatékonyabban - mondta el a Reklámhét budapesti helyszínén tartott előadásában Kuna Tibor, a Merlin Communications stratégiai igazgatója.

„A fiatalok körében erős az elfordulás a klasszikus felületektől, telítettek ATL-hirdetések üzeneteivel, erős kritikai érzékkel rendelkeznek. Ezt a célcsoportot egy BTL-kampánnyal hatékonyabban meg lehet szólítani” - hangzott el Kuna Tibor előadásában, amelyet főként az érintett korosztálynak tartott a Budapesti Kommunikációs Főiskolán. Mint mondta: a BTL abban különbözik a klasszikus hirdetésektől, hogy hitelesebbnek hat, ráadásul mélyebb és összetettebb üzenetet lehet vele átadni. A fiatalok pedig könnyebben levonják a következtetéseket, mint az idősebbek, és nem kell nekik mindent a szájukba adni. Kuna Tibor példaként hozta fel a Taposd laposra versenyt, amelyet a Magyar Sörgyártók Szövetsége hirdetett meg egyetemistáknak, az aktivitás megszervezésével pedig a Merlint bízta meg. A verseny célja az volt, hogy a hallgatók minél több sörösdobozt gyűjtsenek össze és készítsenek belőle egy alkotást. A sörgyűjtő mozgalomról számos médium beszámolt környezetvédelmi híradásokban, ami Kuna Tibor szerint hatékonyabb volt, mintha sajtóhirdetéseket helyeztek volna el.

Csizmadia Attila, a Plazma Média ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a reklámfelületek dömpingjében célszerű arra törekedni, hogy egy felület minél kevésbé legyen zavaró, mégis lekösse a figyelmet. Ennek az az oka - magyarázta az előadó - hogy a Plazma Média reklámfelületei olyan helyekre kerülnek, ahol viszonylag több időt töltenek el a fogyasztó, például postán várakozás közben, vagy benzinkutaknál, ahol szintén előfordul, hogy sorban áll az ember.

A késődélutáni időpont ellenére is sokan - főleg lányok - érkeztek Nemes Bálint, a Zoom Models ügyvezetőjének előadására. Nemes Bálint - annak ellenére, hogy modellügynökséget vezet - arra hívta fel a figyelmet, hogy nem szabad bedőlni a reklámok által keltett érzésnek, miszerint 40 éves kor és 50 kiló fölött az ember már nem számít. Nemes Bálint sminknélküli modellekkel és rosszul beállított, illetve bevilágított fotókkal támasztotta alá véleményét. Az előadó jó kezdeményezésnek tartja a Dove Valódi szépség című kampányát, amely azt a reklámok által sugallt tévhitet segít eloszlatni, hogy a nők csak akkor számítanak vonzónak, ha fiatalok és modellalkatúak. A szakember rossznak tartja, hogy Magyarországon a reklámarcok közül hiányzik a közép- és idős korosztály, és szerinte hibás lépés, hogy emiatt a negyvenéveseket megszólító reklámok arcai huszonévesek, akiket sminkesek próbálnak öregíteni.

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) második alkalommal szervezte meg a Reklámhetet. Az esemény nem csak Budapesten, hanem Debrecenben, Győrben, Nyíregyházán, Pécsett, Székesfehérváron és Szegeden zajlik október 9-e és 13-a között.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A több éves nagyvállalati HR vezetői tapasztalattal rendelkező Kárpáti Diána 2019 májusától a cégcsoport tagja.

A győztesek mámorától egészen Galactic Jackson szettjéig dokumentáltuk az eseményeket.

A hírek szerint több ezer szellemi munkát végző alkalmazottat küldenek el a cégtől a közeljövőben.

A Property Market meghívásos tenderén három ügynökség indult, a két körös kiválasztási folyamat végén pedig a Black Page Consulting nyert.

Mint kiderült, a kiadóvállalat fiókjait azért zárolta a Facebook mert egyikük megsértette a reklámszabályzatot.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés