hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vezető hírünk

Reklámblokkolás - terjedőben?

A hirdetésblokkoló programok egyre jobban sokkolják az online médiatulajdonosokat, akik attól tartanak, hogy ha a felhasználók nagy tömege nem látja a hirdetéseket, az ellehetetlenítheti üzleti modelljüket. Eközben különböző, a reklámblokkolást blokkoló megoldásokat próbálnak kidolgozni a fejlesztők - írja a Kreatív december-januári száma.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A tárgyalások alatt 60 százalékkal csökkentett, de így is kiugróan magas büntetést szabott ki a Versenyhivatal.

Varga Zoltán (24.hu) után Szauer Pétert, a HVG Kiadó Zrt. elnök-vezérigazgatóját szedte elő a NER propaganda.

Erről posztolt Kárpáti Márton, az Index egyik felmondott újságírója. A bejegyzést a Távozó indexesek Facebook-oldal is átvette.

A Nemzetközi PR-Szövetség díját a Noguchi élelmiszeripari kategóriában nyerte el, a Coca-Cola Magyarországot pedig fenntarthatósági kampánya miatt díjazták.

A Pont Itt magazin tematikus online különszámában külföldi jó példákból, a vírushelyzetre adott kreatív megoldásokból is szemezgetnek, ingyenesen letölthető!

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
"Nagyjából pont nem foglalkozunk azzal, hogy hard core júzerek milyen trükkökkel operálnak"

Nem is ezekre, vagy rendszergazdák újraelosztására gondoltam. Ha már a user adblockot használ magyar filterekkel (amit ugye automatikusan frissít a FF), akkor semmiből
nem áll:
- standard banner méretű képet/swf-et tiltani (függetlenül attól, milyen szerverről jön)
- Amennyi erővel az index adservert beletették a listába, ugyanannyival a bannert tartalmazó cellát/divet is le tudják tiltani.

És itt most NEM arról beszélek, hogy a user ezeket tiltsa le, vagy egyáltalán értse, miről van szó. A filtert összeállító okosok az adblock-on keresztül az
egységsugarú user gépére is eljuttatják a friss listát, neki még kattintania sem kell.

EZÉRT felesleges a külön szerver, és értelmetlen a nyilatkozat. Persze lehet, hogy kivágtak belőle, de akkor bármilyen cikkre felesleges reagálni, mert csak valakit
megbántanánk vele, akinek a szövegét megvágták...
#
Szeretem az ennyire magvasan, ámde kellőképpen semmitmondóan megnyilatkozó kritikusokat ;) Van belőle itt nálunk az Indexnél is szép számmal.

Én is visszakérdezhetnék, hogy interjú olvasásakor nem kellene egy kicsit elgondolkodni azon, hogy hátha egy jóval hosszabban kifejtett vélemény pár relevánsnak tűnő
morzsája kerül be egy interjúba?

Valójában nyilván nem alternatíva, gyakorlati szempontból nincs is különösebb jelentősége, nem is szeretnénk ilyet csinálni, mert több gondot okozna, mint hasznot
hajtana. A blokkolásnak számos formája van, itt konkrétan arról volt szó, ami lényegében a Firefox-szal terjed: blokkolás lammereknek is szervertiltással.

Nagyjából pont nem foglalkozunk azzal, hogy hard core júzerek milyen trükkökkel operálnak, azzal meg nem tudunk igazából mit tenni, hogy furfangos rendszergazdák egyszer
leszippantják az Indexet, aztán meg disztributálják jól a tartalmat reklám nélkül a cégen belüli hálózat gépeire, pedig ez is éppen elég nagy disznóság. Kb. pont
arra van lehetőség, hogy 80-20 alapon foglalkozzunk az üggyel, ebbe a Firefox-probléma már beleesik, az összes többi meg még nem.
#
"Szabó Ákos egy más alternatívát is felvázolt: „Ha ugyanarról a szerverről küldik a hirdetéseket és a tartalmat, az a blokkolást teljesen ellehetetleníti."

Szép álom. Interjú előtt nem kéne konzultálni egy hozzáértővel?
hirdetés
hirdetés

Olyan kültérre tervezett alkotásokat várnak, amelyek szabadon, de reflektálnak az elmúlt hónapok helyzetére.

A gála augusztus 30-án, 20 órakor indul a New York-i Barclays Centerben.

A Topo Chico Hard Seltzerrel erősít az üdítőgyártó.

A Facebookot és a Google-t pedig fel kell darabolni, különben egyre nagyobb lesz a hatalmuk.

Lehet, hogy a büntetés miatt nem indulhatnak az NMHH következő frekvenciapályázatán.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk augusztus 6-án online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdeti lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés