hirdetés
hirdetés
hirdetés

Reklám az állampapíroknak

A milliárdos médiatendere után kreatívfeladatokra hirdetett eljárást az Államadósság Kezelő Központ. Február 1-jéig lehet jelentkezni. 

hirdetés

December végén tárgyalásos eljárás hirdetményét tette közzé a Tenders Electronic Daily-n (TED) az Államadósság Kezelő Központ (ÁKK).

A társaság az állampapírok kibocsátását és értékesítését támogató új kreatív koncepció tervezésére, nyomdai anyagok és elektronikus reklámok előkészítésére, film- és rádiószpotok előállítására, továbbá ezen anyagok mutációinak elkészítésére és az adott média felé történő továbbítására keres partnert.  Az ÁKK felsorolt feladatok alapján a nyertestől a kreatívkoncepció és a többféle felületre tervezett kreatívokon túl a magyar állampapírokra névjavaslatokat is vár.

Az alkalmassági feltételek szerint csak azok az ügynökségek jelentkezhetnek, amelyek nettó árbevétele 2010-ben és 2011-ben is elérte a 400 millió forintot, a közbeszerzés tárgyát képező szolgáltatásból származó nettó árbevétele pedig a 200 millió forintot.

Azt is feltételként szabták meg, hogy legalább egy olyan márkakommunikációs referenciával kell rendelkezni, amely az alábbi szakmai megmérettetések valamelyikén döntőbe jutott: Effie, Hipnózis Kreatív Reklámverseny, ADCH Mérleg, Arany Penge, Golden Hammer, Cresta, Epica, Golden Drum, Eurobest, New York Festivals, ADCE, London International Awards, Clio, One Show, D&AD és Cannes Lions.

Az ÁKK továbbá azt is elvárja, hogy az ajánlattevő legalább öt önálló állandó márka számára végzett befejezett kreatívügynökségi szolgáltatást is fel tudjon mutatni. Az állandó márka kritériumát így fogalmazták meg: „jogdíj tekintetében legalább egy éves időtartamra kötött szerződése van a részvételre jelentkezőnek”.

Az eljárásra február 1-jéig várják az ajánlatokat, az ajánlattételi felhívás február 24-ig küldik el a kiválasztott jelentkezők részére. A nyertessel kötött szerződés április 23-tól 2013. december 31-ig szól.

Az ÁKK tavaly áprilisban hirdette meg a médiafeladatokra szóló gigatenderén. A 24 hónapos szerződés értékét nettó 900 millió forintban határozták meg, amitől plusz 150 százalékkal eltérhetnek. Ez nettó 2,25 milliárdra emelte a megbízás értékét.

Az eljárást végül a Vivaki Hungary nyerte meg

Az ÁKK honlapja szerint legutóbb az Akció-Nxs-szal (mai nevén Akció 360-nal) szerződtek kreatívfeladatokra 49,4 millió forint értékben. 

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szerinte kevés a forrás, az unió pedig még mindig nem érti, hogy a demokrácia léte függ attól, eljutnak-e a lakosokhoz a valódi információk.

A Hirado.hu vezetését egy hónapja vette át a Lokál nevű kormányközeli bulvárlaptól érkezett Leitner Attila. 

Naomie Harris, a James Bond-filmek sztárja és Brian Eno brit zenész is közreműködött a rövidfilmben.

Ennél többet csak focira költött eddig a közmédia. a 2020-2022 közötti futamokért kellett ennyit fizetni.

A jellegzetes ta-damm hang megmarad, de a mozikba jobban passzoló, hossszabb zenei felvezetés előzi meg a védjegyszerű kezdést.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés