hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rejtettebb úticélok az MTÜ első nagy kampányában

A kérdés, hogy mitől utaznának hosszabban is itthon a magyarok, az első nagy kampány helyszínötleteket és VR-t vet be válaszként.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Az MTI letiltotta a közmédia működési zavarairól szóló MÚOSZ-közleményt.

Izgalmasan használ közterületi és beltéri reklámfelületeket a Spar kampánya.

A Mérték javaslatát az aHang petícióvá alakította, már 10 ezren írták alá.

A Törley márkája az Igényesférfi.hu online magazinnal indított tartalommarketing-kampányt.

De jócskán növelte látogatottságát az egy héttel ezelőtti vasárnaphoz képest az ATV és a 444 is.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Grandioso International Management bővíti tevékenységi körét.

Alíz Budapesten és nyolc vidéki városban segít ajándékot választani.

Az ACG-t 5 év után váltja a Wavemaker.

Két év után szervezik meg ismét az Event Touchot.

hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án. SAVE THE DATE!

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

hirdetés
hirdetés