hirdetés
hirdetés
hirdetés

Régiós vezetőt nevezett ki az Ipsos Csoport

Egy magyar szakembert nevezett ki az Ipsos Csoport az egyik kutatási területének közép-kelet-európai, közel-keleti és afrikai régiójának élére. Géczi Tamás július 1-jétől tölti be a posztot.
hirdetés

Géczi Tamás
Géczi Tamás
Az Ipsos ASI közép-kelet-európai, közel-keleti és afrikai régióját július 1-jétől Géczi Tamás vezeti. A szakember az Ipsos reklámkutatási üzletágának - reklám elő- és utótesztek, folyamatos reklám- és márkakutatások - regionális üzletfejlesztéséért, a meglévő ügyfelek kiszolgálásáért és a régió egyes irodáiban működő ASI teamek irányításáért felel. A most kinevezett regionális igazgató elsősorban a prágai régiós központból látja el feladatát, de időnként a budapesti irodából is dolgozik.

Géczi Tamás 1991 óta dolgozik a szakmában. A Modusban kezdte piackutató pályafutását, ahol kvalitatív és kis mintás kutatásokért volt felelős. 1995-től a Macro International magyarországi, majd kelet-európai igazgatója lett, 1999 elejétől a Millward Brownnál folytatta munkáját, ahol a cég kelet-európai expanzióját vezette a magyar, cseh, lengyel, orosz, román és török piacon. 2002-2003-ban a Millward Brown Germany ügyvezetőjeként a cég német nyelvterületen végzett üzleti tevékenységét irányította. 2004-től ismét Kelet-Európa tartozott hozzá, kibővítve a Közel-Kelettel, emellett a Millward Brown kontinentális európai szervezetének egyik részlegét is vezette.
 

Az Ipsos Csoportról
Az Ipsoson belüli a nagy kutatási területek: média-, marketing-, társadalom- és reklámkutatás (ASI), ügyfél- és dolgozói elégedettség (Loyalty). Minden kutatási területnek van egy globális vezetője és régiónkénti vezetői. Az ASI teamek az egyes Ipsos tagvállalatok reklámkutatással foglalkozó csoportjai.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

100 óriásplakát- és 200 citylight helyet sikerült kibérelnie az ellenzéki összefogás főpolgármester-jelöltjének. Puzsérék egy plakátot sem vesznek.

A Miskolcon felnőtt szakember korábban is szerkesztette a klub tévés magazinműsorát.

A Stabilo népszerű magyar tiniinfluencereket vet be az új, Z-generációt célzó kampányában.

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés