hirdetés
hirdetés
hirdetés

Régiós gaming márkát építene az IKO

Az ACG kapta a megbízást. Bajnokságot és VOD-szolgáltatást is indítanának, egymillió magyar felhasználóval számolnak.

hirdetés

Hét országra szóló megbízást kapott az ACG Reklámügynökség az IKO Digitaltól. A cég a közép-kelet európai régióban szeretne egy gaming ernyőmárkát építeni, ebben működik majd közre az ügynökséggel.

"Az IKO Digital megbízásából újonnan felépítendő márka magában foglalja a régiós gamer célcsoportoknak szóló rendezvények és sportközvetítések szervezését, mobil és webes on demand videóplatformok indítását, valamint tévéműsorok gyártását gaming és e-sport témakörben. A hazai és régiós tervek között szerepel ezen kívül, a már bejegyzett Gaming és eSport Sportági Szövetségen (röviden „GeS”-en) keresztül hivatalos e-sport szakosztályok létrehozása vezető sportklubokkal együttműködésben" - áll a közleményben.

Az IKO Digital magyar e-sport bajnokságot is indítana a szövetséggel, ebben szerepelne a Counter Strike: Global Offensive (CS:GO), a Player Unknown Battlegrounds (PUBG), a Fortnite, az Overwatch, Call of Duty, valamint a Formula 1 és a FIFA. 

Szalai Ádám, az IKO Digital Gaming és Esport divíziójának vezetője "minőségi gaming kulturát" építene, Nagy László, az ACG kreatívigazgatója szerint a gaming piac világszerte 2 milliárd embert, Magyarországon pedig 1 milliót érint. Az IKO és a TV2 Csoport összefonódásáról erre írtunk korábban.

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nem függetlenül a vezérigazgató felmondásától.

Hoffer Gábor „Flame” a Prezitől érkezett a vállalathoz.

Az NMHH bocsátotta ki véleményezésre, amelyet július 8-ig lehet megtenni.

Vasárnap 20:25-től lesz látható a csatornán a három ellenzéki főpolgármester-jelölt.

A márka nevét veszi fel az Aréna és a chill zóna, a Dreher 24 pihenőszigetet kap, az Asahi a VIP-ben jelenik majd meg.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés