hirdetés
hirdetés
hirdetés

Régiós gaming márkát építene az IKO

Az ACG kapta a megbízást. Bajnokságot és VOD-szolgáltatást is indítanának, egymillió magyar felhasználóval számolnak.

hirdetés

Hét országra szóló megbízást kapott az ACG Reklámügynökség az IKO Digitaltól. A cég a közép-kelet európai régióban szeretne egy gaming ernyőmárkát építeni, ebben működik majd közre az ügynökséggel.

"Az IKO Digital megbízásából újonnan felépítendő márka magában foglalja a régiós gamer célcsoportoknak szóló rendezvények és sportközvetítések szervezését, mobil és webes on demand videóplatformok indítását, valamint tévéműsorok gyártását gaming és e-sport témakörben. A hazai és régiós tervek között szerepel ezen kívül, a már bejegyzett Gaming és eSport Sportági Szövetségen (röviden „GeS”-en) keresztül hivatalos e-sport szakosztályok létrehozása vezető sportklubokkal együttműködésben" - áll a közleményben.

Az IKO Digital magyar e-sport bajnokságot is indítana a szövetséggel, ebben szerepelne a Counter Strike: Global Offensive (CS:GO), a Player Unknown Battlegrounds (PUBG), a Fortnite, az Overwatch, Call of Duty, valamint a Formula 1 és a FIFA. 

Szalai Ádám, az IKO Digital Gaming és Esport divíziójának vezetője "minőségi gaming kulturát" építene, Nagy László, az ACG kreatívigazgatója szerint a gaming piac világszerte 2 milliárd embert, Magyarországon pedig 1 milliót érint. Az IKO és a TV2 Csoport összefonódásáról erre írtunk korábban.

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés