hirdetés
hirdetés
hirdetés

Régi-új ügyvezetőelnök az MKRSZ élén

A Magyar Közterületi Reklám Szövetség (MKRSZ) a december elején tartott éves közgyűlésén beiktatta Hidvéghy Melindát ügyvezető elnöki tisztébe. A szakembernek nem új a feladat, korábban már ellátta a szervezet elnöki teendőit.
hirdetés

Hidvéghy Melindát választották az MKRSZ ügyvezető elnökének. A szakember december 4-től tölti be új tisztét, korábban viszont már éveken át ellátta az MKRSZ ügyvezető elnöki, illetve társelnöki teendőit.

Hidvéghy Melinda a közterületi reklámozás első hazai képviselői közé tartozik, jelenleg az Epamedia magyarországi vezetője. Feladatai közül a legfontosabbnak a köztéri reklámpiac megtisztítását tartja. Szorosabbra kívánja fűzni az együttműködést a helyi- és települési önkormányzatokkal, hogy együtt, hatékonyabban tudják a jogszabályokat is figyelembe véve érdekeiket érvényesíteni a nevesítetlen eszközök telepítőivel szemben. Ezen túl aktívabb együttműködést tervez a reklámszakmai társszervezetekkel.

Az MKRSZ közgyűlése egyébként két évre választ két elnököt, akik közül az egyik egy évre ügyvezető elnöki, a másik választott pedig ezen időszakban úgynevezett társelnöki funkciót tölt be, s a következő évben pozíciót cserélnek. Ennek megfelelően Boda János leköszönő ügyvezető elnök - az Europlakát ügyvezető igazgatója - az elkövetkező évben a szövetség társelnökeként fog tevékenykedni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Sandy Hook Promise amerikai nonprofit szervezet számára a BBDO New York készített iskolai lövöldözésekről szóló szpotot.

Egy magyar kezdeményezésnek köszönhetően saját emojikat kaptak az AMC saját gyártású sorozatainak legismertebb karakterei.

A holland Tony's Chocolonely nevű csokoládémárka Idris Elbával kampányol a kakaóiparban mai napig elterjedt illegális gyerekmunka ellen.

A játékosított tréningeket tartó pécsi cég a platformját is megújítja.

A Fördős Zé vezette gasztrocsapat elindítja a kezdőknek szóló Street Kitchen Instantot.

hirdetés

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés