hirdetés
hirdetés
hirdetés

Régi és új ügyfelek a Sensationnél

Három meghívásos tendernyerésről és három felkérés útján elinduló együttműködésről számolt be a Sensation 360 pr-csapata a Kreatív Online-nak. Van köztük jól bevált korábbi együttműködés folytatása és új megbízások is.

hirdetés

Hat új megbízás, három tendernyerés és három felkérés, régi és új ügyfelek – ez a Sensation 360 pr-csapatának eddigi idei mérlege. A Superbrands Magyarország 2011-es pr-feladatainak ellátására szóló megbízást meghívásos tenderen nyerte el ismét az ügynökség, amely tavaly nyár óta dolgozik együtt a Superbrands-szel. Akkor a benyújtott kommunikációs tervek alapján, tender nélkül kapott felkérést, és koordinálta ez alapján a Superbrands és a MagyarBrands programok kommunikációját, többek között az őszi MagyarBrands Konferencia, illetve a decemberi Superbrands Gála pr-feladatait. 2011-ben az ügynökség a Superbrands és a MagyarBrands programok éves pr-stratégiájának kialakítása és annak megvalósítása mellett a PxB Kiadó – és ezen belül a United Publishers kiadó – kommunikációs feladatainak ellátásában is részt vesz. Bár a Dining Guide a United Publishers kiadványa, így annak kommunikációs feladatait a Sensation 360 a fenti megbízás keretében látja el, külön meghívásos tenderen nyerte el viszont az idén először június elején megrendezendő Dining Guide Food Show kommunikációs feladatait. 

Szintén meghívásos tenderen nyerte el a Sensation az Oriflame Magyarország húsz éves jubileumi kampányának kommunikációs feladatait. A megbízás első lépése egy országszerte hat helyszínen megvalósuló jéginstallációs kiállítás és online fotópályázat szervezése volt. A születésnapi pr-kampány mellett az ügynökség idén is folytatja az Egy fa élete című, iskolai faültetéssel egybekötött irodalmi és rajzpályázat kommunikációját, amelyre még a tavalyi évben kapott megbízást az Oriflame-től.  

A meghívásos tenderek mellett felkéréseket is kapott a Sensation: 2011 áprilisától a New York Kávéház és Étterem pr-feladatait nyerte el ilyen módon, továbbá a Holland & Barrett vitaminnal, ásványi anyagokkal és étrendkiegészítőkkel foglalkozó lánc első magyarországi üzletének, illetve az ef Zámbó and YOU kezdeményezés pr-kommunikációs feladatait. Ez utóbbira a kampányt készítő Grey reklámügynökség kérte fel a Sensationt.

A meghívásos tenderek többi indulójáról nem kaptunk információt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom már szabadon variálható.

A Brit Média egy másik kiadványa, a 168 óra pedig új külsőt kap.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az 1,2 millió követővel rendelkező oldal fotóiból készült könyvhöz maga a rendező írt előszót.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés