hirdetés
hirdetés
hirdetés

Red Lemoné a Jóban, rosszban

A Jóban, rosszban TV2-s szappanopera sajtóreferensi feladatait látja el a Red Lemon Media. Az ügynökség felkéréssel kapott megbízást a produkció kommunikációjára, a közös munka szeptemberben indul.
hirdetés

Új ügyfélen dolgozik ősztől a Red Lemon Media, amely felkéréssel kapott megbízást a TV2-n futó Jóban, rosszban műsor sajtóreferensi feladataira.

Az elsősorban bulvársajtóra szakosodott ügynökség a közelmúltban egy másik tévécsatornával is szerződött: a Music Television Networks Magyarország (MTV) csoporthoz tartozó Viva, MTV és Comedy Central kommunikációs feladatait intézik.

A Red Lemon korábban más televíziónak is dolgozott: az HBO-nak a Született Lúzer című műsorán, de az RTL Klub által sugárzott Nemzeti Vágta rendezvény bulvárkommunikációja is hozzá tartozott.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

Jeff Bezos cége 13,7 milliárd dollárt fizet érte.

Kalamár Tamás, a Barátok közt korábbi producere vezeti a sorozat stábját.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés