hirdetés
hirdetés
hirdetés

Reality és celebshow a Tv2-nek

Főleg a celebekkel telepakolt vetélkedő és valóságshow-műfajok mozgatják meg az amatőr műsortervezők fantáziáját. Legalábbis jellemzően ez mutatkozott meg a TV2 Brainstation című műsorterv-versenyének döntőjében.

hirdetés

Két domináns műfaj és néhány tematikus elem fordult elő leggyakrabban a Tv2 Brainstation című nyílt műsorterv-pályázatának döntőjén. Az Aréna Pláza mozijában megrendezett mustrán tizenketten prezentálták ötletüket. Közülük két győztest is hirdettek, akik ezzel majd automatikusan a verseny nemzetközi döntőjében folytathatják. A két első hely azt is jelentette, hogy nemcsak a háromtagú főzsűri (Ökrös Gergely, a Tv2 producere oldalán a Comment:com  két publicistájával) hanem a szemlére meghívott többi újságíró is továbbjuttathatott egy produkciót. A felelősség nagy volt immáron a Kreatív vállán is, ám némi aprósütemény kíséretében hamarosan lenyeltük a torkunkban keletkezett gombócot.

Nemzetközi piacra céloznak

Ahogy Ökrös a felvezetőben elmondta, a versenyt már harmadszor rendezték meg, és igyekeztek egyre nyilvánosabbá tenni a versenyt. A hazai program alapja egyébként egy online felület, a Műsorötlet.hu, ahová bárki feltöltheti kreatív műsorkoncepcióját, majd visszajelzést kaphat arról. A tervezést az oldalon található kritériumok segítik.

A producer azt is elárulta, hogy a Brainstation-ön elsősorban a nemzetközi piaccal is kompatibilis egyedi tartalmakat keresik. A beérkező tervezetek többségét nyers szituáció-leírásként jellemezte. Kidolgozott, kész műsorok ritkábbak voltak, ám a döntőben jobbára már csak ezeknek jutott hely.

Kvízműsorok, realityk és celebek minden mennyiségben

Az idei, változó minőségű felhozatal első felében a vetélkedőké és a kvízműsoroké volt a főszerep. Valódi korrajzként a tervek között több esetben is fontos szerepet kapott az internet és a telekommunikáció. Érdekesség, hogy olyan is volt, akit a hazánkban ritka és egyre kevésbé jellemző kandikamera-séma ihletett meg.

A műsortervek estében olyan varázsszavak, mint „celeb”, „szponzorációs- és termékelhelyezési lehetőség”, illetve „emelt díjas telefon/sms” rendszeresen felbukkantak. Ezek közül az első tűnik lényegi tematikus elemnek, utóbbiak – melyek minőségileg nem járulnak hozzá egy műsorhoz – inkább a felesleges szószaporítás tipikus esetei. A készítők a celebek tervezett szerepeltetésével biztonsági játékra mentek és a jelenlegi tendenciákhoz igazodtak.

A döntő második egységében az időbeli csúszás miatt kicsit felpörögtek a prezik. A verseny ezen szakaszában inkább a reality műfaj dominált, jobbára vegyítve egyéb (tehetségkutató, játék) típusokkal. A valóságshow vázlatok közt kettő is akadt, amelyekben utaztatták a játékosokat, és így fontos szerepet kapott bennük a helyi látványosságok és a hangulat bemutatása.

Hím dumagépek

A műsorvezető pozíciójára rendszeresen ugyanazok a nevek jöttek elő, ami azon túl, hogy népszerű, karizmatikus és „nagydumás” műsorvezetőkből valóban szűkös a hazai kínálat, azért is érdekes, mert női házigazda lehetősége gyakorlatilag fel sem merült a jelöltekben.

A döntő félidejénél egy távkapcsolás is történt, ugyanis az egyik versenyző Berlinből Skype-on keresztül prezentálta vetélkedőötletét. Sajnos a kapcsolat minősége nem kedvezett a telefonáló versenyzőnek, akinek a hangja többször is elment – így az értelmező kérdések ellehetetlenültek –, illetve egyszer teljesen megszakadt a kapcsolat. Helyette Ökrös rögtönzött stand up-pal, a commentesek pedig bekiabálásaikkal szórakoztatták a közönséget.

Futottak még

Egy meglehetősen bizarr tervet is meghallgathattak a jelenlévők. Az ötlet egyfajta „Mupett Show-jellegű kutyás műsorra” vonatkozott. A szervezők ezt a helyszínen széthullani készülő projektet vélhetően csak hangulatoldás céljából engedték shortlistre. Jelentjük, a hangulatoldás sikerült.

A versenyről a Comment:com is beszámolt

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ok a fogyasztók megtévesztése például a Pápa áldásával” vagy a „Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje” szövegekkel.

A Jägermeister Brass Band egy 9 tagú fúvószenekar, aminek tagjait még a jobb emlékű 2019-ben kezdte keresni az italmárka.

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

Október első hetében a Hegyvidéki Sirály sétányra, a MOMkult elé kerül a vásár.

hirdetés
hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!