hirdetés
hirdetés
hirdetés

Reagál a pénzügyi válságra a Golden Dove

A közelmúltban kialakult pénzügyi válság miatt a krízis fogyasztói szokásokra gyakorolt hatásával egészíti ki tematikáját az idei Golden Dove Nemzetközi DM konferencia.
hirdetés

Tervezik-e a fogyasztók költéseik visszafogását, és ha igen, milyen termékek, szolgáltatások vonatkozásában, és milyen időtávon? Kíváncsiak-e ebben az időszakban is termék- és szolgáltatás ajánlatokra? - többek között ezekre a kérdésekre kereste a választ az a kutatás, amelyet a Szonda Ipsos készített a IV. Golden Dove direktmarketing-konferenciára.

Az október végén lezajlott fogyasztói felmérés bemutatása utólag, az aktuális pénzügyi válságra való reakcióként került be a C2C és C2B területekre a korábbiaknál erősebben fókuszáló konferencia programjába. Az előadást "Válságban a fogyasztó" címmel Komlósi Péter, a Szonda Ipsos vezérigazgató-helyettese tartja majd a rendezvény második napján, délután.

A november 5. és 7. között megrendezett konferencián olyan hazai és nemzetközi szakemberek mutatnak be esettanulmányokat, mint Jamie Riddell (Cheeze Ltd., Digital Marketing Group PLC), Jorgen Nygaard Andreassen (FEDMA), Julia Parvin (G2 EMEA), Markus Karlsson (Emojo), Michael Becker (iLoop Mobile), Dömötör Zoltán (Microsoft OEM), Mondovics Péter (Nissan Sales Central and Eastern Europe) vagy Valentin Kalashnik (UA DMA). A második napon Drayton Bird tart mesterkurzust arról, hogyan lehet létrehozni és eladni a célcsoportot meggyőző kreatívötleteket. Bird júniusi, balatonkenesei előadásáról a Kreatív Online is beszámolt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Valótlan tényeket állítottak a termékről. A cég „visszaeső jogsértő" a hatóság szerint.

A Trónok harca előzménysorozat pedig 2022-ben érkezik. Összeszedtük a legfontosabb infókat az HBO amerikai sajtónapjáról.

Rendezők, producerek, operatőrök, vágók, hangmérnökök, fesztiválszervezők és filmforgalmazók is ott vannak már a tagok között.

Az RTL Klub is kapott egy 200 ezer forintos bírságot az NMHH Médiatanácsától.

Merülés a Duna Arénában, kajakozás a nulla fokos Dunán - így készültek az Exatlon teaser videói. 

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Az Instagram üzleti használata elméletben és gyakorlatban március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján!

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés