hirdetés
hirdetés
hirdetés

Reagál a pénzügyi válságra a Golden Dove

A közelmúltban kialakult pénzügyi válság miatt a krízis fogyasztói szokásokra gyakorolt hatásával egészíti ki tematikáját az idei Golden Dove Nemzetközi DM konferencia.
hirdetés

Tervezik-e a fogyasztók költéseik visszafogását, és ha igen, milyen termékek, szolgáltatások vonatkozásában, és milyen időtávon? Kíváncsiak-e ebben az időszakban is termék- és szolgáltatás ajánlatokra? - többek között ezekre a kérdésekre kereste a választ az a kutatás, amelyet a Szonda Ipsos készített a IV. Golden Dove direktmarketing-konferenciára.

Az október végén lezajlott fogyasztói felmérés bemutatása utólag, az aktuális pénzügyi válságra való reakcióként került be a C2C és C2B területekre a korábbiaknál erősebben fókuszáló konferencia programjába. Az előadást "Válságban a fogyasztó" címmel Komlósi Péter, a Szonda Ipsos vezérigazgató-helyettese tartja majd a rendezvény második napján, délután.

A november 5. és 7. között megrendezett konferencián olyan hazai és nemzetközi szakemberek mutatnak be esettanulmányokat, mint Jamie Riddell (Cheeze Ltd., Digital Marketing Group PLC), Jorgen Nygaard Andreassen (FEDMA), Julia Parvin (G2 EMEA), Markus Karlsson (Emojo), Michael Becker (iLoop Mobile), Dömötör Zoltán (Microsoft OEM), Mondovics Péter (Nissan Sales Central and Eastern Europe) vagy Valentin Kalashnik (UA DMA). A második napon Drayton Bird tart mesterkurzust arról, hogyan lehet létrehozni és eladni a célcsoportot meggyőző kreatívötleteket. Bird júniusi, balatonkenesei előadásáról a Kreatív Online is beszámolt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ez most nem a kart karba öltve sörözések időszaka – üzeni a Soproni új kreatívja.

A Nissan reklámjában most nem az autóeladáson van a hangsúly, hanem azon, hogy mindenki maradjon otthon.

Monika Grüttner kulturális miniszter szeretné, ha már jövő héttől élesedne a segélyprogram.

A Telekom, a Telenor és a Vodafone fizettek ennyit, 15 évre kaptak jogosultságot

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) képviselői közleményben írnak szakmájuk szerepéről a koronavírus idején.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés