hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rappelve népszerűsíti a fenntarthatóságot a Bosch új kampánya

„ A fenntarthatóság, az egészség és a higiénia áll a legújabb #LikeABosch tévé- és közösségimédia-kampány középpontjában. A nemzetközi reklám magyar nyelvű szövegét Csorba Lóci, a Lóci játszik zenekar frontembere írta.

hirdetés

A fenntarthatóságról, az egészségről és a higiéniáról szól a Bosch új háztartásigép-kampánya, amelynek elemei már Magyarországon is látható Élj fenntarthatóan #LikeABosch, valamint Élj egészségesen #LikeABosch szlogenekkel futó reklámfilmek. A Bosch 2019-ben indított PR-kampányában a videók szereplői hétköznapi emberek, akik bizarr mutatványokkal vagy épp nagy ügyességgel oldanak meg nehéz helyzeteket. A „Like a Bosch” kampány néhány betűt megváltoztatva ad új értelmet az internetes jelenségnek – áll a közleményben. 

A vállalat a Kreatív megkeresésére elmondta: „A #LikeABosch kampány magyarosítása során a Popgroup Reklámügynökséggel dolgoztunk együtt a tökéletes hang megkeresésétől egészen a kreatívok adaptálásáig”.

A Magyarországon most induló – a tévében, a közösségi médiában és egyéb online felületeken, valamint rádióreklámként is megjelenő ؘ– kampány fő üzenete az, hogy a fenntartható termékek használatával még többet tehetünk a klímavédelemért. A reklámfilmekben a vállalat olyan intelligens háztartásigép-megoldásait és termékeit láthatjuk, mint az i-DOS mosógépek, amelyek automatikusan adagolják a mosószert és sok vizet takarítanak meg; a PerfectDry mosogatógépek, amelyek a kezet és a villanyszámlát is kímélik; vagy a VitaFresh hűtők, melyekben az élelmiszerek tovább maradnak frissek – írja a Bosch közleménye. 

A nemzetközi reklámfilmek szövegét minden ország maga készíti el egy-egy ismert, helyi zenész közreműködésével. A Bosch a magyar szöveg megalkotására Csorba Lócit, a Lóci játszik zenekar frontemberét kérte fel.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Pap Szilárd István áprilisban fog távozni a laptól.

Ali G, hardcore táncolás és Baby Shark.

Az új általános vezérigazgató-helyettes Hargitai Ádám lett, Lóczi Jánost váltja.

A Főszerkesztők Fóruma Ács Dánielt és alkotótársait díjazta, illetve kiemelt további három munkát.

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!

hirdetés
hirdetés