hirdetés
hirdetés
hirdetés

„Randizz stílusosan!” – üzeni a sugardaddy-oldal

Nagy botrányt kavart tavaly a Puncs.hu sugardaddy – saját meghatározása szerint: társkereső – oldal óriásplakát kampánya, mi is írtunk róla. Most tévés és online videó kampányt indított a Puncs.hu-t üzemeltető Ntice Kft.

hirdetés

A filmek az Umbrella gyártásában készültek. A három részes sorozat a már sokat látott „klasszikus hibák az első randin” tematikában működik, bár azt meg kell hagyni, sok szürreális képet vonultat fel.

A készítők közleményükben azt írják, hogy ahogy a korábbi, közterületi kommunikáció alkalmával is történt, az Önszabályozó Reklámtestület jóváhagyását kikérve, és annak engedélyével várható, hogy kereskedelmi televíziókban megjelennek a szpotok.

1. Epizód:

2. Epizód:

3. Epizód:

Alkotók

Gyártó: Umbrella Budapest-New York Group

Rendező: D.K.

DOP: Garai Gabor

Produkciós menedzser: András Genser

VFX: Shahab Hosseini, András Pflum ,Máté Barbalics

Zene & hang: Kolinmusic

 

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A gyengélkedő Walt Disneyt előzték meg értékben.

Az erről szóló törvény több éve hatályos, a helyzet mégis egyre romlik az MKP szerint.

Pontosabban fehér zaj és levendulaillat jön a magazinból, amiben az ágyukat reklámozzák.

Egy feszengős állásinterjú-szituáció köré építettek kampányt a Profession.hu almárkájának.

A terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés