hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ralph Lauren-modell lett Trump kommunikációs igazgatója

Donald Trump amerikai elnök a 28 éves Hope Hickst nevezte ki véglegesen kedden a Fehér Ház kommunikációs igazgatójává.

hirdetés

Hicks az előző igazgatónak, a posztot alig tíz napig betöltő Anthony Scaramuccinak a júliusi eltávolítása óta irányította az elnöki hivatal kommunikációs csapatának munkáját, és sokáig arról volt szó, hogy csak átmenetileg.

Hope Hicks a tavalyi elnökválasztási kampányban sajtófőnök és Trump szóvivője volt. 2014-től a Trump-cégbirodalom munkatársaként dolgozott, korábban a Ralph Lauren divatház egyik modellje volt.

Kommunikációs igazgatóként az ő feladata az elnöki üzenetek stratégiájának kidolgozása és érvényre juttatása, továbbá döntő szava lesz abban is, hogy ki találkozhat az elnökkel, akinek - sajtóhírek szerint - az abszolút bizalmát élvezi.

Júliusban a Politico című lap Az érinthetetlen Hope Hicks címmel részletes portrét közölt róla. Az összeállítás konkrét példákat említett, amelyek azt támasztják alá, hogy az új kommunikációs igazgató feltétlen híve Donald Trumpnak. "Nem akarja sem megváltoztatni, sem megítélni az elnököt" - fogalmazott a Politico. A lap halk szavú, háttérbe húzódó és hatékony munkatársnak írta le őt, és információi szerint Trumpék családtagként kezelik, és a családi összejövetelein is rendszeres vendég.

A connecticuti születésű, egyetemet végzett Hope Hicks az Egyesült Államok történetében a Fehér Ház legfiatalabb kommunikációs igazgatója.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az NMHH a TV2, az RTL Klub és Duna Tévé, illetve 1-1 hónapra még hat másik csatorna műsorait vizsgálta.

Nessaj, a vlogger is ad majd tippeket.

Az egyiket nőknek szánják, a másikon filmek és sorozatok lesznek. Újrapozícionálja magát a Sony.

Az adatok használatáról, az okoseszközök szerepéről és a Budapest-márkáról is szó lesz.

Az Antré Akadémia az utánkövető rendszerben látja a megoldást.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.