hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kedélyborzoló évet zárt a rádiós piac 2016-ban

2016 a korábbi évekhez képest meglepően mozgalmasan alakult a rádiós piacon, amire 2012, a Neo FM megszűnése és a Simicska Lajos érdekkörébe tartozó Class FM egyeduralma óta nem volt példa. Andy Vajna beszállt a rádiós bizniszbe, a Class FM külföldi kézre került, frekvenciaengedélye lejárt, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) pedig nem sieti el az új pályázat kiírását. A márciusban lejárt hallgatottságmérési szerződés után is késik az új tender, ami szintén borzolja a kedélyeket, és nem tesz jót az amúgy is gyengélkedő rádiós hirdetési piacnak.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Balogh Levente és partnere lesz a PepsiCo termékek kizárólagos magyar forgalmazója, illetve a franchise jogok birtokosa.

A Spotify ledobta a cukiságbombát Németországban.

A Style Award férfi kategóriájában az összes Nagy nevű magyar színész szerepel. Tervezőket és divatos véleményvezéreket is díjaznak.

A brit parlament pedig azt szeretné, ha az élelmiszerláncok öt éven belül nem használnának műanyag csomagolót.

A kiadó Nyugati téri irodájában buliztak az írók, a költők és a kedves partnerek.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nehéz elképzelni, hogy a TV2-s A piramis sikerétől függetlenül.

És akkor az omegás Kóbor Jánost még nem láttad tangóharmonikával playbackelni.

Egy négylábú is ellátogatott az emailmarketinges ügyfélpartira. Vajon jaguár volt-e?

Saját gyártású napi műsor lesz a Sláger TV-n.

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés