hirdetés
hirdetés
hirdetés

radiocafé - megszüntetett és új pozíció

Megszünteti a vezető szerkesztői pozíciót, és létrehozza az operatív igazgatói posztot a radiocafé 98.6.
hirdetés
A vezető szerkesztői pozíció november végén szűnik meg. Arról, hogy a pozíciót betöltő Gellért Gábor továbbra is az adónál folytatja-e munkáját, nincs információnk. Az újonnan létrehozott operatív igazgatói tisztséget Hegyi György tölti be, aki eddig a rádió műsorvezetőjeként dolgozott. Hegyi György első feladata az adó belső folyamatainak felülvizsgálata és átalakítása lesz.

A cél egy olyan vállalati struktúra kialakítása, amellyel a rádió képes az általa képviselt értékeket üzleti szempontból a korábbinál hatékonyabban kiaknázni. A társaság közleménye szerint az adó működésének első háromnegyed évében a tulajdonos Edison Csoport az üzleti tervnek megfelelően megteremtette a működés pénzügyi, szervezeti és dologi feltételeit, valamint visszafizette az Est FM felhalmozott adósságait, így a radiocafé 98.6 a következő üzleti évét piaci pozícióinak megerősítésére fordíthatja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál, a napilapüzletágért volt felelős.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

Gyenge idegzetűek, csak óvatosan!

A Toman Lifestyle márkáihoz kapcsolódóan.

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés