hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rádió C - ismét főszerkesztővel és ügyvezetővel

Újra teljes a Rádió C menedzsmentje: az új ügyvezető és a főszerkesztő egy megújult romarádiót ígér.
hirdetés
A májusban megüresedett főszerkesztői pozíciót Ignác József tölti be, az ügyvezetői székbe pedig Zsiga Alfonzot nevezte ki a Rádió C tulajdonosi testülete. A pr szakirányon végzett Zsiga Alfonz 1997-ben a Magyar Hírlapnál kezdte pályafutását, majd 2000-ben a washingtoni Holokauszt Múzeumban végzett kutatói munkát. Az ügyvezetőnek rádiós múltja is van: előbb az Inforádión majd később a Klubrádión hallható kisebbségi magazin egyik szerkesztőjeként dolgozott, ezenkívül ő volt a Magyar Televízió Provokátor című műsorának egyik ötletadója is.

Ignác József a Pécsi Városi Televízió hírszerkesztőjeként dolgozott, azt megelőzően pedig a Dunántúli Napló belpolitikai rovatának munkatársa volt. Az ügyvezető minél hamarabb stabilizálni akarja a rádió helyzetét, és ennek érdekében hamarosan új arculattal és új műsorokkal jelentkezik majd az adó. Az új ügyvezető hosszú távú célja a rádió hallgatótáborának növelése, de nemcsak a romák között. “Remélem, hogy a jövőben a hirdetők is felismerik a Rádió C-ben rejlő lehetőségeket” - mondta Zsiga Alfonz.

Kerényi György, a Rádió C volt ügyvezető-főszerkesztője idén év elején jelentette be távozását. Ügyvezetői feladatait a Juventus Rádió egykori ügyvezetője, Mark West vette át áprilisban. Ekkor kezdte el a munkát az új főszerkesztő, Daróczi József is. A két szakember pár hónapig dolgozott csak a rádiónál, ugyanis szakmailag nem értettek egyet a rádió tulajdonosi testületével, és lemondtak pozíciójukról.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A McCann Stockholm megtalálta a módját, hogy a gyerekek önszántukból operába akarjanak menni. Persze volt benne egy kis trükk.

Az eddigi öt főkategória listája új szekciókkal bővült. A nevezési határidő: június 4.

A jövőben a márka nem fog olyan modellekkel sem együttműködni, akik nem hajlandók az igazi arcukat mutatni.

A szakember a magyarországi Nespresso vezetői székéből érkezik.

A frissítés bevezetésének szükségessége, valamint mindkét oldal reakciója érthető.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés