hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ráday Dávid

hirdetés

Ráday Dávid (35) kreatív producer, tanácsadó, dizájner
Proud, Sziget, Hello Wood

Ráday Dávid - Fotó: Kabarcz Zsófi

A Sziget-reklámok ugyan mindig is kiemelkedtek a magyar mezőnyből, de a 2009-ben induló Janklovich-sorozat nyitánya, a Prodidzsáj az elhíresült Senkiháziak a kezében a popszakma aranyköpés annyira nagyon jó és vicces volt, hogy hirtelenjében más Sziget-reklám nem is jut eszünkbe. Nem mellesleg, az említett szpotot a Kreatív olvasói 2012-ben az elmúlt húsz év legemlékezetesebb reklámjának választották. Ráday a Proud ügynökség/gyártócég kreatívigazgatói pozíciója mellett elindította a Hello Wood alkotótábort és közösséget, ami a fa felhasználási területeit forradalmasítja. Emellett pedig a budapesti partiélet egyik legtöbb helyen feltűnő arca is.

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Még most sem döntöttem el, hogy mivel akarok foglalkozni (sajnos) hiperaktív ikrek vagyok, sosem tudtam egyvalami mellett lenyugodni. Ez sokszor nyomasztott, mostanra megpróbáltam elfogadni, hogy nekem ezt dobta a gép, ebből a szétszórt érdeklődésből kell összegyúrni magam. Szerencsére a dizájn, a zene és a reklámfilm vonal jól összejött.

Ki a példaképe? Kik inspirálják?
Nincs konkrétan ilyen, például minden olyan magyar inspirál, aki el tudja engedni a pesszimizmusát és sikeres projektet tud építeni a kedvezőtlen körülmények ellenére.

Mit jelent a kreativitás?
Problémamegoldás.

Kedvenc munka:
Sziget-kampányok, Hello Wood


(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Faragó Ricsivel forgatott ajánlót a Sport TV a Super Bowlhoz.

20 év után van újra magyar vezető a cég élén.

Krasznahorkai László jelentette ezt be a Facebookján.

Az egyik a Népszabadságnak állít emléket, a másikban filmszalagokat roncsolnak.

131 film lesz látható a négynapos eseményen.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés