hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ráday Dávid

hirdetés

Ráday Dávid (35) kreatív producer, tanácsadó, dizájner
Proud, Sziget, Hello Wood

Ráday Dávid - Fotó: Kabarcz Zsófi

A Sziget-reklámok ugyan mindig is kiemelkedtek a magyar mezőnyből, de a 2009-ben induló Janklovich-sorozat nyitánya, a Prodidzsáj az elhíresült Senkiháziak a kezében a popszakma aranyköpés annyira nagyon jó és vicces volt, hogy hirtelenjében más Sziget-reklám nem is jut eszünkbe. Nem mellesleg, az említett szpotot a Kreatív olvasói 2012-ben az elmúlt húsz év legemlékezetesebb reklámjának választották. Ráday a Proud ügynökség/gyártócég kreatívigazgatói pozíciója mellett elindította a Hello Wood alkotótábort és közösséget, ami a fa felhasználási területeit forradalmasítja. Emellett pedig a budapesti partiélet egyik legtöbb helyen feltűnő arca is.

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Még most sem döntöttem el, hogy mivel akarok foglalkozni (sajnos) hiperaktív ikrek vagyok, sosem tudtam egyvalami mellett lenyugodni. Ez sokszor nyomasztott, mostanra megpróbáltam elfogadni, hogy nekem ezt dobta a gép, ebből a szétszórt érdeklődésből kell összegyúrni magam. Szerencsére a dizájn, a zene és a reklámfilm vonal jól összejött.

Ki a példaképe? Kik inspirálják?
Nincs konkrétan ilyen, például minden olyan magyar inspirál, aki el tudja engedni a pesszimizmusát és sikeres projektet tud építeni a kedvezőtlen körülmények ellenére.

Mit jelent a kreativitás?
Problémamegoldás.

Kedvenc munka:
Sziget-kampányok, Hello Wood


(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Visszaszorulóban vannak a likeblogok, de több illegális filmletöltő oldal is a legnépszerűbbek között.

Október 20-tól 100 napon át egy-egy híresség  szaval Ady-verseket.

Pető Pétert a független sajtó kategóriában jelölte a Reporters Without Borders.

Vincze Orsolya Eszter vezeti.

A Magyarországon is forgatott AMC-sorozatot a Content Innovation Awardson ismerték el.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

A novemberi FinTechRadar konferencián bankok, startupok, vállalatok és állami szereplők osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés