hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ráday Dávid

hirdetés

Ráday Dávid (35) kreatív producer, tanácsadó, dizájner
Proud, Sziget, Hello Wood

Ráday Dávid - Fotó: Kabarcz Zsófi

A Sziget-reklámok ugyan mindig is kiemelkedtek a magyar mezőnyből, de a 2009-ben induló Janklovich-sorozat nyitánya, a Prodidzsáj az elhíresült Senkiháziak a kezében a popszakma aranyköpés annyira nagyon jó és vicces volt, hogy hirtelenjében más Sziget-reklám nem is jut eszünkbe. Nem mellesleg, az említett szpotot a Kreatív olvasói 2012-ben az elmúlt húsz év legemlékezetesebb reklámjának választották. Ráday a Proud ügynökség/gyártócég kreatívigazgatói pozíciója mellett elindította a Hello Wood alkotótábort és közösséget, ami a fa felhasználási területeit forradalmasítja. Emellett pedig a budapesti partiélet egyik legtöbb helyen feltűnő arca is.

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Még most sem döntöttem el, hogy mivel akarok foglalkozni (sajnos) hiperaktív ikrek vagyok, sosem tudtam egyvalami mellett lenyugodni. Ez sokszor nyomasztott, mostanra megpróbáltam elfogadni, hogy nekem ezt dobta a gép, ebből a szétszórt érdeklődésből kell összegyúrni magam. Szerencsére a dizájn, a zene és a reklámfilm vonal jól összejött.

Ki a példaképe? Kik inspirálják?
Nincs konkrétan ilyen, például minden olyan magyar inspirál, aki el tudja engedni a pesszimizmusát és sikeres projektet tud építeni a kedvezőtlen körülmények ellenére.

Mit jelent a kreativitás?
Problémamegoldás.

Kedvenc munka:
Sziget-kampányok, Hello Wood


(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ACG kapta a megbízást. Bajnokságot és VOD-szolgáltatást is indítanának, egymillió magyar felhasználóval számolnak.

A szpot szerint ezt a vébét nem Oroszországban, hanem Franciaországban nyerték meg a játékosok.

A Synetiq is követte a focivébé alatti reklámokat, elemzésük alapján össze is állítottak egy ranglistát.

Az ötödik DreherFesztre öt sörkülönlegességgel készülnek.

A Kétfarkú Kutya Párt műve. Sajnos a Kreatív jövőjét nem mutatták meg.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés