hirdetés
hirdetés
hirdetés

Quo vadis magyar internet?

Avagy merre tart ez a Janus-arcú internetes világ manapság? Erről szólt az Internet Hungary konferencia Siófokon. A részleteket az alábbi cikkben találja. Görgessen lefele!

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Ingyenesként hirdetik a szolgáltatást, és bár az is, de a felhasználók üzleti hasznot hajtanak a cégnek, tehát nem ingyenes – okol a versenyhivatal.

A Gemius kutatása szerint az egész hónapban egyenletesen magas volt a reklámköltés a retail és a telco-cégeknél.

Kurják Gábor tölti be a Kraftwerk Experience Design & Production kreatívigazgatói posztját.

Tökéletes külsejű és mosolyú huszonéves influencerek helyett az énekesnőt választotta új kampányához a képmegosztó.

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Azt gondolom, a téma rohadt érdekes. Hogyhát tényleg, merre is tart az internet. Pláne, ha magyar.

Ehhez képest van itt ez a “cikk” a siófoki konferenciáról. Tessék nekem megmondani, hogy ez micsoda? Most komolyan. Ez a tudósítás lényegében miről is tudósít?
Merthogy se füle, se farka, az egyszer biztos. (Jelzem: részletesebben írni egy rendezvényről nem a tudósításfetisiszta kollégák, hanem az olvasók, mi több a műfaj
(tudósítás) kedvéért kell.)

Ebben a szövegnek látszó valamiben, ugye, felvillannak másoktól lejegyzett/summázott gondolatok, minden kontextus, összefüggésrendszer nélkül, úgy összehányva, hogy
azt öröm olvasni (Csupor Erik három általános igazsága az e-kereskedelem adatfelhasználásáról csodaszép).

De akkor most mi ez? Mit tudunk meg ebből az írásból? Hova is tart az internet? (Hogyne, a magyar.)

Az egész szösszenet azokra az értelmetlen előadásjegyzetekre emlékeztet, amiket az ember jobb híján a stréber, ám ostoba csoporttársától kért el, aki mindig ott
gubbasztott a történeti földrajz előadásokon, és össze-vissza irkált, persze, ész nélkül, mert fogalma se volt, mi a lényeges, mi a lényegtelen – vizsga előtt
persze elkértük a papírjait, és mindenki csak hümmögött meg vakarta a fejét, nem is sejtettük, mi a tökről szóltak a jegyzetei. (Nem bulizni kellett volna menni, hanem
személyesen beülni, jegyzetelni. Utólag okos mindenki.)

Aztán lehet, hogy ezért a bűntényért nem is a szenior tudósítócsapat volt a felelős, hanem a konferencia maga. Mondjuk, Román Balázs 10 képből álló fotósorozata,
főszerepben a saját telefonjának kijelzőjével, árulkodóan pazar munka.

Egy fokkal nyilván izgalmasabb elfoglaltság lehetett, mint a padtársával amőbázni két ásítás között. Vagy nem.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

hirdetés
hirdetés

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.