hirdetés
hirdetés
hirdetés

Quo vadis magyar internet?

Avagy merre tart ez a Janus-arcú internetes világ manapság? Erről szólt az Internet Hungary konferencia Siófokon. A részleteket az alábbi cikkben találja. Görgessen lefele!

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Április 12-e a jelentkezési határidő. A díj támogatója, a Telenor idén különdíjat is oszt.

A hazai podcastpiacot feltérképező cikksorozatunkban ezúttal a kifejezetten erre a műfajra szakosodott Betone Studio következik.

Ez pedig már csak azért is komoly probléma, mert a házaspár nagy energiákat és pénzeket fektetett a saját, „Sussex Royal” brandjébe.

Monica Bickert, a Facebook tartalompolitikáért felelős alelnöke írt erről egy blogposztot.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Azt gondolom, a téma rohadt érdekes. Hogyhát tényleg, merre is tart az internet. Pláne, ha magyar.

Ehhez képest van itt ez a “cikk” a siófoki konferenciáról. Tessék nekem megmondani, hogy ez micsoda? Most komolyan. Ez a tudósítás lényegében miről is tudósít?
Merthogy se füle, se farka, az egyszer biztos. (Jelzem: részletesebben írni egy rendezvényről nem a tudósításfetisiszta kollégák, hanem az olvasók, mi több a műfaj
(tudósítás) kedvéért kell.)

Ebben a szövegnek látszó valamiben, ugye, felvillannak másoktól lejegyzett/summázott gondolatok, minden kontextus, összefüggésrendszer nélkül, úgy összehányva, hogy
azt öröm olvasni (Csupor Erik három általános igazsága az e-kereskedelem adatfelhasználásáról csodaszép).

De akkor most mi ez? Mit tudunk meg ebből az írásból? Hova is tart az internet? (Hogyne, a magyar.)

Az egész szösszenet azokra az értelmetlen előadásjegyzetekre emlékeztet, amiket az ember jobb híján a stréber, ám ostoba csoporttársától kért el, aki mindig ott
gubbasztott a történeti földrajz előadásokon, és össze-vissza irkált, persze, ész nélkül, mert fogalma se volt, mi a lényeges, mi a lényegtelen – vizsga előtt
persze elkértük a papírjait, és mindenki csak hümmögött meg vakarta a fejét, nem is sejtettük, mi a tökről szóltak a jegyzetei. (Nem bulizni kellett volna menni, hanem
személyesen beülni, jegyzetelni. Utólag okos mindenki.)

Aztán lehet, hogy ezért a bűntényért nem is a szenior tudósítócsapat volt a felelős, hanem a konferencia maga. Mondjuk, Román Balázs 10 képből álló fotósorozata,
főszerepben a saját telefonjának kijelzőjével, árulkodóan pazar munka.

Egy fokkal nyilván izgalmasabb elfoglaltság lehetett, mint a padtársával amőbázni két ásítás között. Vagy nem.

Spanyolországban elért bevételük 3 százalékától szabadítaná meg őket az új törvénytervezet.

Kína tiltakozik, szerinte az Egyesült Államok kettős mércét alkalmaz.

A bevásárlóközpont nem csak ügynökséget vált, de meg is újul 2020-ban.

A márka helyett az újrahasznosításé lesz a főszerep a kupakokon.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók