hirdetés
hirdetés
hirdetés

Puzsér: a marketingesek a gondolat ellenségei

A főpolgármester-aspiráns/megmondó mindennél jobban gyűlöli a marketingeseket, akiket a mai kor papságának tart – mondta el egy interjúban.

hirdetés

Programjától kezdve az aktuálpolitikai helyzeten át az év végén az MTVA-székháznál történtek elemzéséig jó sok mindenről szó esik abban az interjúban, amit az Azonnali.hu készített a Sétáló Budapest programjával a főpolgármester-jelöltségre aspiráló Puzsér Róberttel.

A decemberi tüntetésekről szóló részben épp a Momentumról, a túlóratörvény és az öt pont viszonyáról beszél, amikor megjegyzi: „Íme a forradalom, amelyet az első pillanattól kezdve marketingesek írnak. Ez visszataszító.” Ezután következik ez a rész:

„– Nagyon utálja a marketingeseket?
– Mindenki másnál jobban. Szerintem ők a mai kor papsága. Ők pusztítják ma a kollektív szellemet. Így uralkodik el a forma a tartalom felett, az élmény az érvény felett; az összes politikus, kulturális szereplő fülébe ők sugdosnak, ők lúgozzák ki a politikából az ideológiát, a művészetből az ihletet, a szellemi életből a gondolatot; ők azok, akik az értéket értékesíthetőséggé züllesztették, akik miatt az egész világ diszlájkfóbiás lett. Csakhogy egyedül azok az ügyek adnak identitást, amelyek diszlájkokat termelnek. A lájkvadász, és főleg a megúszós, gyáva lájkvadász ügyek elmossák az identitást.

– Akkor Orbán Viktor jól teszi, hogy beáll diszlájkos ügyekbe?
– Az elmúlt harminc évben két olyan politikus volt, aki beleállt ezekbe a diszlájkos ügyekbe: Orbán Viktor és Gyurcsány Ferenc. Ezt nem lehet elvitatni tőlük, van is identitásuk.

Ezek az emberek tizenhét éven át vezették Magyarországot – ezt az eredményt nem lehet kétségbe vonni. Ezek nem Karácsony Gergelyek meg Fekete-Győr Andrások, akikbe, mint egy Rorschach-pacába bármit beleláthat az ember, mert fóbiásan irtóznak a diszlájkos ügyektől. Mit hirdet a Momentum, ami csak az övé? Azt, hogy fiatalok, hogy Donáth Anna szexi, főleg azzal a füstbombával a kezében. Uralják az Instagramot, de azt nem tudjuk, hogy valójában kicsodák – ők sem tudják. Majd megmérik, és kiderül.”

A teljes szöveg itt.

Érdemes ezen kívül feleleveníteni egy másik beszélgetést is, amelyen Puzsér Róbert Sipos Zoltánnal, a Kreatív Kontroll vezetőjével folytatott a tavaly ősszel a Siposék által szervezett Content Plage szakmai konferencián. A téma természetesen ott is a marketing és a reklám volt, Puzsér pedig ott is egészen erősen belekezd. Azzal indít, hogy szerinte kifejezetten a marketing felelős az emberi boldogtalanságért, elégedetlenségért. Aztán eljut odáig, hogy a reklám maga az „Antikrisztusi ígéret". Nem rövid, de érdemes végignézni az egész beszélgetést, mert rendkívül szórakoztató:

Pál Zsombor, főszerkesztő
a szerző cikkei

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Sipos Zoltánnak mi érdeke fűzödik hozzá, hogy előre megfontolt szándékkal szénné égesse magát? Miért ül ki vitázni olyan emberrel, akinek egyetlen gondolatát sem
képes felfogni? Miből gondolja, hogy – kellőképp öngyilkos módon – épp Puzsérral szemben kell megvédenie a reklámos/marketinges mundér becsületét?

Hol ebben a kreativitás? Hol itt a(z ön)kontroll?

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés