hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pusztay András: „ha nem hinném, hogy sok év múlva is lesz Index, nem szerződtem volna le ide”

Az Index régi-új vezérigazgatója a Media1-nek adott hosszú interjút arról, hogyan látja most a lapot és annak jövőjét.

hirdetés

Ahogy arról a Kreatív is beszámolt, Pusztay András júliusban, közel két évvel a távozása után, visszatért az Index vezérigazgatói pozíciójába. Ennek a kapcsán ült le most a Media1-gyel egy hosszabb interjúra, amiből többek között az is kiderült, hogy miért döntött anno a váltás mellett és miért tért vissza most. Mint elmonda, 2017-ben úgy érezte, hogy nem tud már annyit hozzátenni az Indexhez, amennyit magától elvárt volna, ezért állt fel és ment el először a Sziget Zrt.-hez marketingigazgatónak, majd egy automatizált fizetési rendszert fejlesztő startup céghez. A visszatértéséről pedig így beszélt: „most viszont erőm teljében tudtam visszajönni (…), és azzal a vággyal vagyok itt, hogy építeni lehet valami jót.

Természetesen az interjú jelentős részét ez a bizonyos építkezés és a lap jövője teszi ki, hiszen az elmúlt években több meghatározó változás is történt az Index vezetőségében és sokszor röppentek fel pletykák a megszűnésről. „Akinek halálhírét keltik, sokáig fog élni” – mondta ezzel kapcsolatban Pusztay, aki hozzátette, azzal, hogy ki, mit hall és azt hogyan értelmezi, nem tud mit kezdeni. „Ha nem hinnék abban, hogy sok év múlva is lesz Index, akkor nem szerződtem volna le ide. Ráadásul egy szuper munkahelyet hagytam ott. Ha azt gondoltam volna, hogy ez nem tarthat sokáig, illetve nem tudnék ebben kibontakozni, akkor nem vállaltam volna el” – tette még hozzá.

Pusztay András
Pusztay András

Ezzel együtt természetesen az Index bevételei is szóba kerültek, például az olvasói támogatások. „Működésünket továbbra is elsősorban a hirdetési bevételekből oldjuk meg, de hogy tudjunk fejleszteni is, komoly hozzájárulást jelent az olvasóktól érkező támogatás. Erre számítunk a jövőben is, de a működésünket abba az irányba szeretnénk vinni az új stratégiai igazgatói kinevezéssel is, hogy az említett növekedési pályára tudjunk állni a mai világban is” – mondta Pusztay, aki kicsit bővebben is beszélt a lap vezetésében bekövetkezett friss változásokról: Munk Veronika főszerkesztő-helyettesi kinevezéséről és Szabó Zoltán stratégiai és kreatív igazgatói kinevezéséről.

Ezen kívül Pusztay az interjúban kiért arra is, hogy a lap jövőbeni tervei között több videós tartalom, podcastok és új platformok szerepelnek, hiszen pontosan tudják, hogy a változó médiafogyasztási szokásokkal lépést kell tartani. Ám nem kell megijedniük azoknak, akik a témái és a stílusa miatt olvassák az Indexet, a változások ugyanis inkább technológiai jellegűek lesznek. A lap „bevállalóssága” marad: „az Index továbbra is kontrollt jelent a hatalom számára, és ebben nem adtunk fel semmit, sem az elveinkből, sem a gyakorlatunkból.”

A teljes interjút itt elolvashatod.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online, Media1)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés