hirdetés
hirdetés
hirdetés

Puskás Peti és több influencer is kamerák előtt szembesül a hepatitis C veszélyeivel

Az ACG Pro kampányfilmjéhez Puskás Petit, Kárpáti Rebekát, a Csecse-testvéreket illetve szüleiket hívták be a stúdióba.

hirdetés

Magyarországon körülbelül 70 ezer ember fertőzött a hepatitis C-vel, ám sokan nem tudnak erről, hiszen a betegség a kezdeti időszakban nem okoz tüneteket. A leginkább érintett korosztályt mai 50-60 éves generáció jelenti, hiszen a hepatitis C olyanokat veszélyeztet, akik 1992 előtt kaptak vért. 1992 előtt ugyanis a vérkészítményeket nem ellenőrizték, így többen kaphattak a vírussal fertőzött vért.

A szóban forgó korosztályt nehéz online tartalmakkal hatékonyan elérni, így a kampányt készítő ACG Pro közleménye szerint a célzott kampányok helyett influencer fókuszú virális tartalmat alkottak.

Ezért kerestek meg több hazai influencert azzal, hogy egy videóban meséljenek szüeikkel való kapcsolatukról, és arról, hogy tudomásuk szerint szüleik kaptak-e vért 1992 előtt.

A kampányfilmben három ismert szülő-gyerek páros – Puskás Péter és Puskás Tivadar, Kárpáti Rebeka és R. Kárpáti Péter, illetve Csecse Attila, Csecse Kitti és Csecse Ági – szerepel, és mindannyian a forgó kamerák előtt tudják meg a teszt eredményét.

Alkotók

Megbízói oldal
AbbVie Gyógyszerkereskedelmi Kft.
Communication and Patient Advocacy Manager: Faragó Anna
PR asszisztens: Ujlaki Gyöngyi

Ügynökség
ACG Pro
PR Account Director: Halpert Zsuzsa
Digital Strategist: Tokody Gergely
PR specialista / koncepció: Maróti Tímea
Szövegíró: Foltin István
PR asszisztens: Reisz Soma

Produkció
The Imagement
Rendező: Lengyel Andor
Szerkesztő/riporter: Horváth Vanda
Operatőrök: Lénárd Tamás, Horváth András, Schorbert Andor
Utómunka: Horváth András
Gyártásvezető: Gyarmati Bernadett
Smink: Gulyás Noémi

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

John Moore a mexikói-amerikai határon készített fotója vezeti fel azt a számot, amely az USA bevándorlás-politikáját taglalja.

Ónodi Lóránt head of copyként folytatja az ügynökségnél.

A kihajtogatható könyvként kidaott, de digitálisan is elérhető, a ránk leselkedő gonoszokat egybegyűjtő Új Bestiárium szövegben és grafikákian is a 16. századot idézi. Illés Áron képzős hallgatót kérdeztük a munkafolyamatról.

Felekezetközi hitbéli értékrendet képviselő családcentrikus csatorna lesz.

6 korábbi vállalati oldalt gyúrtak egybe egy domain alá.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés