hirdetés
hirdetés
hirdetés

Publicis, Google - tudáscsere és együttműködés

A francia Publicis reklámügynökségi csoport és a Google arról egyezett meg, hogy széleskörű együttműködést kezdenek - írja az AdAge. Az együttműködés során nemcsak közös termékeket, szolgáltatásokat fejlesztenek majd, hanem szakembereket is cserélnek a tudásmegosztás jegyében.
hirdetés
Maurice Levy, a Publicis Groupe elnök-vezérigazgatója és Eric Schmidt, a Google vezérigazgatója bejelentették, hogy szoros együttműködésbe fog a két vállalat.

A közös tervek egyik alapja, hogy a Google egyedülálló módon egy globális account csapatot alakított ki a Publicis Groupe számára, amely kizárólag az ügynökségi csoporttal foglalkozik.

Ahogy Maurice Levy fogalmazott, a tudás- és tehetségcsere hamarosan elkezdődik: ennek keretében több Publicis-szakember a Google-nál fog dolgozni, és a Google-től is érkezik majd munkaerő a csoport vállalataihoz.

A két óriás emellett új termékek, platformok és eszközök fejlesztésén is együtt dolgozik majd.
(forrás: AdAge)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A DekoRatio Branding & Design Studio által tervezett Anjuna Ice Pops csomagolása is Red Dot-díjat nyert.

Október 30-ig várjuk a nevezéseket a járványhelyzethez igazított RGB-re. A zsűri elnöke idén is Vargha Balázs, a MOME Tervezőgrafika tanszékének vezetője lesz.

A műsor producere Máté Krisztina, az adások heti rendszerességgel lesznek láthatóak.  

A Business Class csütörtökönként érkezik a legfontosabb kereskedelmi témákkal.

Beleznai Márk METU-s vizsgafilmje, az Agapé is ott szerepel az idei Cinéfondation válogatásában.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés