hirdetés
hirdetés
hirdetés

Publicis - fogyasztói kiadvány

Trendstalk címmel fogyasztói attitűdökkel és trendekkel foglalkozó mini-kiadvánnyal jelentkezett a Publicis reklámügynökség.
hirdetés
A reklámügynökség a valószínűleg negyedévente megjelenő négyoldalas hírlevelet a partnerei, ügyfelei és más - portfóliójába nem tartozó - hirdetők körében terjeszti. A szolgáltatással nemcsak a magyar, hanem a brit és a dán iroda is előrukkolt.

A kiadványban a Publicis kutatásainak anyagain alapuló információk olvashatóak például a fogyasztókat ért kulturális hatásokról, a nyugat-európai trendek magyarországi megjelenéséről, valamint a legfontosabb kulturális és társadalmi jelenségekről.

Az októberi szám foglalkozik például a nőies férfiakkal és a férfias nőkkel, a gyerektervezéssel, és arról is ír, hogy hogyan viszonyulnak a márkatulajdonosok a melegekhez. A kiadványhoz rövid könyv- és filmajánló is tartozik.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A fókusz a pénzügyek kényelmes intézésére irányul. 

Erre jutott a Budapest Design Week, mely idén a körforgásos gazdaság témáját járta körül.

Az új országimázs kampány már a fiktív karakter szavajárására épít.

A Mito saját kirándulásaira szokott pólókat tervezni, de mivel idén a túra a járvány miatt elmarad, az ügynökség inkább nosztalgiázik.

A cég iskolákba is elviszi a védekezés nélküli szex kockázataira figyelmeztető kampányát.

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés