hirdetés
hirdetés
hirdetés

Prostiszendviccsel kampányolnak az emberkereskedelem ellen Izraelben

Az izraeli Parlamenttel szemben parkolt le a "foodtruck", amely "pipihúst árul". A kampány a prostitúció betiltását tűzte ki célul.

hirdetés

Bár a jogszabályok korlátozzák, Izraelben nem illegális a prostitúció. Olyannyira nem, hogy a prostitúció körül kialakult iparág 12 500 embert foglalkoztat.

Évente több száz nő kényszerül csatlakozni az emberkereskedelem ezen formájához, és a felmérések szerint a női prostituáltak halálozási aránya 40 százalékkal magasabb a társadalom többi részéhez képest Izraelben, a többségük nem éli meg az 50 évet.

Erre hívja fel a figyelmet a Task Force on Human Trafficking and Prostitution (TFHT) nevű szervezet és az M&C Saatchi Tel Aviv közös kampánya, amely a prostitúció betiltását tűzte ki célul.

Az akció lényege, hogy egy nők testrészeit a marhákéhoz hasonlóan stilizált módon, a foodtruckok divatos grafikai világával hentesáruként kínáló kajásfurgont parkoltak le a helyi parlament elé, és "szendvicseket árulnak": Melles Amál és Jáel bordája a termékek nevei, és a barna papírba árult szendvicsekhez prostituáltak valódi történeteit csomagolták.

A problémával kapcsolatos, a kampányban felhasznált statisztikák a szervezet hivatalos csatornáin találhatók, itt és itt. A prostitúció nem a "legősibb foglalkozás", hanem az "elnyomás legősibb formája", mutat rá a szervezet.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A filmben fekete anyák beszélgetnek gyerekeikkel a velük szemben megnyilvánuló előítéletekről.

Ez a kiadók számára is jó hír lehet.

Októberben rendezik meg a World Sustainability Congresst.

Az ellenfelek elleni negatív kampány mellett ez is várható a választások előtt.

A műsorvezető ugyanakkor nem szerződik a TV2-höz.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

hirdetés
hirdetés