hirdetés
hirdetés
hirdetés

Promócióra szabott zene az Adidas-boltokban

Más zene szól azokban az Adidas boltokban, ahol a retró-promóció zajlik, a 80 évek zenéiből készült összeállítást a sportszergyártó és a Mood Media közösen válogatta. Az érzékszervi marketinggel foglalkozó ügynökség közben egy új ruházati ügyfelet is szerzett.
hirdetés

Az Adidas havonta változó kirakati és fókusztémájának novemberi középpontjában az Adidas Originals kollekció áll, amely a márka utcai használatra tervezett termékkategóriája. A retró stílusú ruházat célcsoportja elsődlegesen a 15-25 éves korosztály. Az Adidas úgy döntött, hogy a promóció ideje alatt, november 3-tól a hónap végéig speciálisan összeállított zenét sugároz az üzleteiben. Az eredetileg használt sportos, magasabb ütemszámú elektronikus és dance zenét cserélték le abban a 16 üzletben, ahol a promóció zajlik. A 80-as évek zenéiből összeállított mixet a Mood Media és az Adidas közösen válogatta.

Az ügynökség új ügyfelei közé lépett egy másik ruházati cég, a Konkurencia fehérnemű. A 12 bolttal rendelkező hálózat három legnagyobb területű üzletében – a Camponában, a Mammutban és a Westendben - az audiorendszer kivitelezésével és a háttérzenei szolgáltatással a Mood Mediát bízták meg. A 16-45 éves korosztálynak lassabb tempójú, lounge zene szól, melyet a november-decemberi időszak alatt karácsonyi dalokkal egészítenek ki.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál, a napilapüzletágért volt felelős.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

Gyenge idegzetűek, csak óvatosan!

A Toman Lifestyle márkáihoz kapcsolódóan.

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés