hirdetés
hirdetés
hirdetés

Okosparkkal jelentkezett a Smart City Expón a Progressive

A Deutsche Telekom standját kellett a laikusok számára is érthetővé és élvezhetővé tenni.

hirdetés

A Progressive Reklámügynökség idén negyedik alkalommal készítette el a Deutsche Telekom standját a Smart City Expo World Congress világkiállításra, a megbízást idén is tenderen nyerte el. 

A rendezvényen nemzetközi városvezetők, városüzemeltető cégek vezetői, szakpolitikai stakeholderek, partnercégek vezetői és képviselői, valamint a nemzetközi sajtó volt jelen.

A standon a látogatók a modern városi életet lehetővé tevő és a városvezetőket támogató, a városok fenntartható működését biztosítani képes rendszereket próbálhattak ki és tekinthettek meg. E rendszerek legfőbb tulajdonsága, hogy nagy léptékben és a legmagasabb szintű kiberbiztonsági követelményeknek megfelelően működnek, melyet egy egyedileg fejlesztett, különösen látványos intelligens-dominó terepasztallal mutattak be.

A képre kattintva galéria nyílik:

Lengyel Richárd, a Progressive Reklámügynökség business unit directora elmondta: „A stand koncepciójának kidolgozása során három fő szempontot vettünk figyelembe: hogy a megjelenéssel erősítsük a Deutsche Telekom integrátor szerepét, hogy a megjelenés legyen fenntartható, valamint, hogy mutassuk be a demókat játékos, laikusok számára is könnyebben érthető módon. A bemutatott megoldások elhelyezése során törekedtünk arra, hogy az egymáshoz kapcsolódó, 13 szolgáltatás tematikusan elrendezve, egy okosparkot körbeölelve helyezkedjen el. Emellett pedig üzleti tárgyalásokra és kötetlen beszélgetésekre alkalmas, inspiráló tereket alakítottunk ki.

A Progressive Reklámügynökség immár negyedik éve dolgozik a Deutsche Telekom márka Smart City koncepcióin, így az ügynökség felel a Telekom SmartCity nemrég indított Instagram profiljáért is. A rendezvénnyel egyidőben a Deutsche Telekom és a WWF (a Természetvédelmi Világalap) ezen a felületen, a telekomsmartcity Instagram-csatornán közös kampányt indított Európa városi élővilágáért. Ahány lájk, annyi elültetett új fa, ígéri a poszt, melyet e pillanatig már közel 12.000 Instagram-júzer támogatott.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés