hirdetés
hirdetés
hirdetés

ProfNet - autós honlapok rangsora

Magyarország a negyedik helyen áll az autós honlapok minőségének világranglistáján, amelyet a ProfNet kezdeményezésére egyetemek állítottak össze.
hirdetés

A sort Új-Zéland, az Egyesült Államok és Japán vezeti, őket követi Magyarország. Az eredményeket ma, január 14-én hozzák nyilvánosságra, egy Detroitban tartott autó-kiállításon. A kutatást a német Profnet Internet-Marketing Intézet kezdeményezte, a munkát egy nemzetközi kutatócsoport végezte az autómárkák honlapjainak értékelésével.

A csoportban dolgozott a ProfNeten kívül az amerikai Southeast University of Missouri State University, az ausztrál University of Canberra, az International University of Japan, a National University of Singapore, az East China University of Science and Technology, a finn University of Oulu, az olasz Universitŕ Ca'Foscari Venezia és a Pécsi Tudományegyetem.

A kutatók több mint száz országban értékelték a világ összes autómárkájának 1363 honlapját, 145, előre meghatározott kritérium alapján. Fontos volt a kezelhetőség, a külalak, a tartalom és az interaktivitás.

Az autós holnapok minőségének világranglistája
Rangsor Ország
Honlapok száma
Külalak
Kezelhetőség
Tartalom
Interaktivitás
Összesen
1 Új-Zéland
24
14,0
12,5
19,8
12,9
59,1
2 USA
43
14,9
11,5
21,2
10,7
58,3
3 Japán
32
13,1
10,0
20,1
12,8
56,0
4 Magyarország
29
12,3
12,1
17,8
10,7
52,9
5 Németország
45
12,6
11,9
19,9
7,5
51,9
6 Kanada
21
11,2
10,8
20,9
4,6
47,4
7 Olaszország
31
11,3
10,8
16,4
7,3
45,8
8 Egyesült Királyság
46
11,1
11,2
16,3
6,3
44,9
9 Svájc
38
11,0
10,9
17,4
5,3
44,6
10 Chile
13
13,0
10,2
15,5
5,3
44,1
13 Írország
22
11,6
11,2
15,0
6,3
44,1
15 Dél-Afrika
26
11,2
11,2
15,8
5,8
43,9
16 Ausztrália
37
11,5
11,0
16,4
4,7
43,7
17 Oroszország
33
11,1
11,0
18,1
3,4
43,5
18 Tajvan
19
11,1
9,7
16,6
5,9
43,3
19 Nemzetközi honlapok
32
11,4
11,8
14,5
5,4
43,1
20 Puerto Rico
2
12,5
11,9
13,9
4,8
43,1
Forrás: ProfNet

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés