hirdetés
hirdetés
hirdetés

ProfNet - autós honlapok rangsora

Magyarország a negyedik helyen áll az autós honlapok minőségének világranglistáján, amelyet a ProfNet kezdeményezésére egyetemek állítottak össze.
hirdetés

A sort Új-Zéland, az Egyesült Államok és Japán vezeti, őket követi Magyarország. Az eredményeket ma, január 14-én hozzák nyilvánosságra, egy Detroitban tartott autó-kiállításon. A kutatást a német Profnet Internet-Marketing Intézet kezdeményezte, a munkát egy nemzetközi kutatócsoport végezte az autómárkák honlapjainak értékelésével.

A csoportban dolgozott a ProfNeten kívül az amerikai Southeast University of Missouri State University, az ausztrál University of Canberra, az International University of Japan, a National University of Singapore, az East China University of Science and Technology, a finn University of Oulu, az olasz Universitŕ Ca'Foscari Venezia és a Pécsi Tudományegyetem.

A kutatók több mint száz országban értékelték a világ összes autómárkájának 1363 honlapját, 145, előre meghatározott kritérium alapján. Fontos volt a kezelhetőség, a külalak, a tartalom és az interaktivitás.

Az autós holnapok minőségének világranglistája
Rangsor Ország
Honlapok száma
Külalak
Kezelhetőség
Tartalom
Interaktivitás
Összesen
1 Új-Zéland
24
14,0
12,5
19,8
12,9
59,1
2 USA
43
14,9
11,5
21,2
10,7
58,3
3 Japán
32
13,1
10,0
20,1
12,8
56,0
4 Magyarország
29
12,3
12,1
17,8
10,7
52,9
5 Németország
45
12,6
11,9
19,9
7,5
51,9
6 Kanada
21
11,2
10,8
20,9
4,6
47,4
7 Olaszország
31
11,3
10,8
16,4
7,3
45,8
8 Egyesült Királyság
46
11,1
11,2
16,3
6,3
44,9
9 Svájc
38
11,0
10,9
17,4
5,3
44,6
10 Chile
13
13,0
10,2
15,5
5,3
44,1
13 Írország
22
11,6
11,2
15,0
6,3
44,1
15 Dél-Afrika
26
11,2
11,2
15,8
5,8
43,9
16 Ausztrália
37
11,5
11,0
16,4
4,7
43,7
17 Oroszország
33
11,1
11,0
18,1
3,4
43,5
18 Tajvan
19
11,1
9,7
16,6
5,9
43,3
19 Nemzetközi honlapok
32
11,4
11,8
14,5
5,4
43,1
20 Puerto Rico
2
12,5
11,9
13,9
4,8
43,1
Forrás: ProfNet

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

George-ot a Greenroom vezeti be a hazai piacra.

Az ikonikus pajzshoz 1993 óta nem nyúltak, nem is nézett ki jól mobilon. Terveztek egy új céges fontos is.

A Pont Itt szaklap átadta a Gastro&Hotel Design Award elismeréseit.

A közép-európai borbár megjelenése egyből be is húzott egy dizájndíjat.

A Vodafone szenzorai és a Here térképei segítenek neki, a sofőr a garázs bejáratánál kiszállhat. Budapesten mutatták be.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés