hirdetés
hirdetés
hirdetés

Prizma: elindult a nevezés, új kategóriák

A PPH Media és a Kreatív közös pr-versenyére októberig lehet nevezni. Öt új kategória lesz idén.

hirdetés

A Kreatív, illetve kiadója, a PPH Media idén is meghirdeti a Prizma Kreatív PR Díj versenyt, hogy megtalálja a legjobb hazai pr-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a pr kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsa. Ennek jegyében idén öt új kategóriát hoztunk létre: adat- vagy kutatásalapú pr-megoldások; nem fizetett tartalmi megoldások; sajtóközlemény; mobilalkalmazások; étrend-kiegészítők, egészségügyi termékek és szolgáltatások.

Idén is, ahogy eddig, a verseny nyertesei és shortlistesei automatikusan felkerülnek a Kreatív PR Toplistára (az MPRSZ és a MAKSZ pr-tagozata támogatásával). A versenyre 2017. szeptember 1. és a nevezési határidő lejárta között, Magyarországon futó pr-projektek, -aktivitások és -megoldások nevezhetők. 

A nevezés határideje október 5., kétfordulós lesz a zsűrizés, a díjátadó november 20-án lesz. A nevezés menetéről, zsűriről és egyebekről ezen az oldalon található bővebb infó.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Karlendítéssel vonul be Szlovéniába, szélsőjobbos politikusok dörgölőznek hozzá.

A legmotiválóbb ökotudatos híresség Döbrösi Laura lett.

Évekig kérlelték a Breaking Bad színészét, hogy gyártsa le a sorozatban megismert sört. A Sony egy kisüzemmel közösen végül nyáron piacra dobja a régóta várt italt.

Egy ismeretlen hátterű máltai offshorecég szerzett tulajdonrészt a tévétársaságnál néhány nappal Andy Vajna halála után.

Tehetünk különbséget a színek között, de csak a ruhák esetében - üzeni a kampány.

hirdetés

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én! A rendezvény betelt!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés