hirdetés
hirdetés
hirdetés

Prizma: elindult a nevezés, új kategóriák

A PPH Media és a Kreatív közös pr-versenyére októberig lehet nevezni. Öt új kategória lesz idén.

hirdetés

A Kreatív, illetve kiadója, a PPH Media idén is meghirdeti a Prizma Kreatív PR Díj versenyt, hogy megtalálja a legjobb hazai pr-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a pr kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsa. Ennek jegyében idén öt új kategóriát hoztunk létre: adat- vagy kutatásalapú pr-megoldások; nem fizetett tartalmi megoldások; sajtóközlemény; mobilalkalmazások; étrend-kiegészítők, egészségügyi termékek és szolgáltatások.

Idén is, ahogy eddig, a verseny nyertesei és shortlistesei automatikusan felkerülnek a Kreatív PR Toplistára (az MPRSZ és a MAKSZ pr-tagozata támogatásával). A versenyre 2017. szeptember 1. és a nevezési határidő lejárta között, Magyarországon futó pr-projektek, -aktivitások és -megoldások nevezhetők. 

A nevezés határideje október 5., kétfordulós lesz a zsűrizés, a díjátadó november 20-án lesz. A nevezés menetéről, zsűriről és egyebekről ezen az oldalon található bővebb infó.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

A Sans Clichével folytatja a tetőcserépmárka.

Visszatartott vagy az utolsó pillanatban átírt kényes anyagok, berendelt témák. Több egykori zoomos munkatárs mesélt az oldal működéséről.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés