hirdetés
hirdetés
hirdetés

Prizma: elindult a nevezés, új kategóriák

A PPH Media és a Kreatív közös pr-versenyére októberig lehet nevezni. Öt új kategória lesz idén.

hirdetés

A Kreatív, illetve kiadója, a PPH Media idén is meghirdeti a Prizma Kreatív PR Díj versenyt, hogy megtalálja a legjobb hazai pr-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a pr kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsa. Ennek jegyében idén öt új kategóriát hoztunk létre: adat- vagy kutatásalapú pr-megoldások; nem fizetett tartalmi megoldások; sajtóközlemény; mobilalkalmazások; étrend-kiegészítők, egészségügyi termékek és szolgáltatások.

Idén is, ahogy eddig, a verseny nyertesei és shortlistesei automatikusan felkerülnek a Kreatív PR Toplistára (az MPRSZ és a MAKSZ pr-tagozata támogatásával). A versenyre 2017. szeptember 1. és a nevezési határidő lejárta között, Magyarországon futó pr-projektek, -aktivitások és -megoldások nevezhetők. 

A nevezés határideje október 5., kétfordulós lesz a zsűrizés, a díjátadó november 20-án lesz. A nevezés menetéről, zsűriről és egyebekről ezen az oldalon található bővebb infó.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az iroda alapítója Mekis Dániel, zeneszerző, aki kifejezetten a kreatív szakmában dolgozóknak szánja a helyet.

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés