hirdetés
hirdetés
hirdetés

Prizma: elindult a nevezés, új kategóriák

A PPH Media és a Kreatív közös pr-versenyére októberig lehet nevezni. Öt új kategória lesz idén.

hirdetés

A Kreatív, illetve kiadója, a PPH Media idén is meghirdeti a Prizma Kreatív PR Díj versenyt, hogy megtalálja a legjobb hazai pr-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a pr kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsa. Ennek jegyében idén öt új kategóriát hoztunk létre: adat- vagy kutatásalapú pr-megoldások; nem fizetett tartalmi megoldások; sajtóközlemény; mobilalkalmazások; étrend-kiegészítők, egészségügyi termékek és szolgáltatások.

Idén is, ahogy eddig, a verseny nyertesei és shortlistesei automatikusan felkerülnek a Kreatív PR Toplistára (az MPRSZ és a MAKSZ pr-tagozata támogatásával). A versenyre 2017. szeptember 1. és a nevezési határidő lejárta között, Magyarországon futó pr-projektek, -aktivitások és -megoldások nevezhetők. 

A nevezés határideje október 5., kétfordulós lesz a zsűrizés, a díjátadó november 20-án lesz. A nevezés menetéről, zsűriről és egyebekről ezen az oldalon található bővebb infó.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Olasz ügynökség felelt a netet már novemberben meghódító reklámért.

A telekommunikációs márka egy új szó létrehozásával is igyekszik erősíteni identitását. A Mito segített neki.

A könyvterjesztő-kiadó csatlakozott a Movember Mozgalomhoz.

Májusban hagyta jóvá a Gazdasági Versenyhivatal, hogy a Digi felvásárolja az Invitelt. Félrevezető közlés miatt vonták vissza a döntést ideiglenesen.

hirdetés

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés