hirdetés
hirdetés
hirdetés

Prizma: elindult a nevezés, új kategóriák

A PPH Media és a Kreatív közös pr-versenyére októberig lehet nevezni. Öt új kategória lesz idén.

hirdetés

A Kreatív, illetve kiadója, a PPH Media idén is meghirdeti a Prizma Kreatív PR Díj versenyt, hogy megtalálja a legjobb hazai pr-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a pr kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsa. Ennek jegyében idén öt új kategóriát hoztunk létre: adat- vagy kutatásalapú pr-megoldások; nem fizetett tartalmi megoldások; sajtóközlemény; mobilalkalmazások; étrend-kiegészítők, egészségügyi termékek és szolgáltatások.

Idén is, ahogy eddig, a verseny nyertesei és shortlistesei automatikusan felkerülnek a Kreatív PR Toplistára (az MPRSZ és a MAKSZ pr-tagozata támogatásával). A versenyre 2017. szeptember 1. és a nevezési határidő lejárta között, Magyarországon futó pr-projektek, -aktivitások és -megoldások nevezhetők. 

A nevezés határideje október 5., kétfordulós lesz a zsűrizés, a díjátadó november 20-án lesz. A nevezés menetéről, zsűriről és egyebekről ezen az oldalon található bővebb infó.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Selectivv Mobile a keresleti oldalnak nyújt programmatic-megoldásokat.

Az első két, már megjelent részben a Sufni és a Barber Shop tulajdonosai mesélnek.

Az Otto webshopnak készült egy kissé nyugtalanító képi világú reklám.

Az ugytudjuk.hu-t kiadó céget az LMP-s képviselő és korábban a Nyugat.hu-nál dolgozó újságírok alapították.

Viccesen nihilista reklámok a Burrow márkától.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés