hirdetés
hirdetés
hirdetés

Premier: a Soproni új reklámja

Kreatív Online-on debütál a Soproni Emelem poharam-kampányának új szpotja. A reklámban a magyar férfi vízilabda válogatott szerepel.

hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Az interneten a Kreatív Online-on debütál a Soproni Emelem-poharam kampányának új szpotja. A reklámban a Kemény Dénes vezette magyar férfi vízilabda válogatott szerepel. A szpotot, mint a korábbiakat is, a White Rabbit reklámügynökség készítette, a médiavásárlást az Initiative végzi,  a kampány pr-jéért az Insomnia felel, az online ügyeket a Kaméleon intézi.

Az Emelem poharam-kampány előző fejezete most zárult le, amely a közösségi médiára épült. A sörmárka arra kérte a fogyasztóit a Facebookon, hogy osszák meg, mely nemzeti értékeinkre a legbüszkébbek. A szavazatok alapján eztán a zsűri kiválasztotta azt a három büszkeséget, amelyre a kampány zárószpotjai épültek. Ezek a témák: a magyar karaoke Guinness-rekord, a gulyásleves és Szekeres Pál olimpiai és paralimpiai érmes sportolónk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Hozzászólások (6 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
Hm... hacsak úgy nem...
:)))
#
Hát nem tudom....
#
Szia Laci,

Akkor nem világos. A három említett szpot az Emelem poharam-kampány előző etapjának záróakkordjai voltak, míg a vízilabdás az új nyitánya:)
#
belejátszott
nekem

(bocs az elütésekért...)
#
"A szavazatok alapján eztán a zsűri kiválasztotta azt a három büszkeséget, amelyre a kampány zárószpotjai épültek. Ezek a témák: a magyar karaoke Guinness-rekord, a
gulyásleves és Szekeres Pál olimpiai és paralimpiai érmes sportolónk."

Most biztosan én vagyok az "értetlen ostoba", de a spot se nem "karaoke", se nem "gulyásleves", se nem "Szekeres Pál" (v.ö. fenti idézet).
Most akkor hogyan van ez? Lehet, hogy fogyasztói szavazatok, meg a zsüri mellet egyéb, "magasabb szempont elvtárs" is belejázszott a témaválasztásba.
Ami nem baj (illetve baj, de ilyenek a hagyományaink...), de akkor mondjuk azt!
Nemek egyébiránt a spot is tetszik, meg a vizilabdásokat is kedvelem, de a konkrét ügyben "hogy kerül a csizma az asztalra"? Lehet, hogy mégis valami
"keresztszponzoráció"?? (Ami nem baj, sőt! De akkor mondjuk azt!!!
#
Ötlet jó!
Kivitelezés rossz!
hirdetés
hirdetés

Szerinte kevés a forrás, az unió pedig még mindig nem érti, hogy a demokrácia léte függ attól, eljutnak-e a lakosokhoz a valódi információk.

A Hirado.hu vezetését egy hónapja vette át a Lokál nevű kormányközeli bulvárlaptól érkezett Leitner Attila. 

Naomie Harris, a James Bond-filmek sztárja és Brian Eno brit zenész is közreműködött a rövidfilmben.

Ennél többet csak focira költött eddig a közmédia. a 2020-2022 közötti futamokért kellett ennyit fizetni.

A jellegzetes ta-damm hang megmarad, de a mozikba jobban passzoló, hossszabb zenei felvezetés előzi meg a védjegyszerű kezdést.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés